17 تیر 1402 - 5:00 ب.ظ

مربی خارجی به کادرفنی تیم امید اضافه می‌شود

سرمربی تیم فوتبال امید ایران با تاکید بر اینکه یک مربی خارجی به کادر فنی این تیم اضافه می‌شود، گفت: اگر باشگاه‌ها کمک نکنند و بازیکنان را در اختیار نداشته باشیم، کارها پیش نمی‌رود.

به گزلرش یاقوت نیوز؛ رضا عنایتی پس از نشست با مسئولان فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نشست خوبی داشتیم و برنامه‌ریزی برای بازی‌های ازبکستان صورت گرفت. چند روز دیگر در ترکیه اردو داریم و سه بازی دوستانه هم انجام می‌دهیم. پس از آن بازیکنان در اختیار باشگاه‌هایشان قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در ازبکستان بازی‌های حساسی پیش‌روی ماست و همه باید کمک کنند تا با شرایط خوبی در این مسابقات حاضر شویم. یک هفته پس از آن هم به هانگژو خواهیم رفت. بیشتر مسائلی که در نشست امروز بررسی شد، موضوع بازیکنان بود. امیدوارم مشکلاتی که برای تیم امید و بازیکنانش به وجود آمد، دیگر تکرار نشود.

سرمربی تیم فوتبال امید، ادامه داد: اگر باز هم این مشکلات به وجود بیاید، همان نتایج و اتفاقات گذشته رقم می‌خورد. دو ماه حساس داریم و از باشگاه‌ها انتظار داریم کمک کنند تا با قدرت جلو برویم و از سهمیه بازیکنان استفاده کنیم. امیدوارم پس از بازی‌های مقدماتی در ازبکستان شرایط عادی شود .فیفادی‌های خوبی داریم و چهار، پنج ماه زمان است تا برای مرحله نهایی مقدماتی المپیک آماده شویم.

وی در مورد سهمیه بازیکنان بزرگسال در این مسابقات، افزود: لیست پنجاه نفری داشتیم که نتوانستیم آن اسامی را جابه‌جا کنیم.

عنایتی در مورد مربی خارجی، تاکید کرد: یک مربی خارجی به ما اضافه خواهد شد و در دو سه روز آینده این انتخاب نهایی می‌شود. در اردوی ترکیه از این مربی استفاده می‌کنیم.

وی در رابطه با قرارداد کادرفنی با فدراسیون، تاکید کرد: قرارداد خودم و دستیاران در مرحله نهایی است و در دو سه روز آینده امضا می‌شود.

سرمربی تیم امید در مورد ضمانت اجرایی استفاده از تمام بازیکنان برای تیم امید تصریح کرد: مربیان قبلی تیم امید، همه آدم‌های فنی بودند. ابزار یک مربی، بازیکنانش هستند و اگر بازیکن در اختیار نباشد کاری از پیش نمی‌رود. امیدوارم اتفاقاتی که برای همکاران من رخ داد، در این دوره رخ ندهد. سازمان لیگ هم به شدت پیگیر است تا مشکل بازیکن نداشته باشیم.

وی گفت: برای هانگژو باید تا دو روز دیگر، ۲۲ اسم بدهیم که این اسامی به هیچ وجه تغییر نمی‌کند. اگر باشگاه‌ها به ما بازیکن ندهند، دیگر نمی‌توانیم جایگزین کنیم.

عنایتی تدر رابطه با اینکه گفته می‌شود میثم رضاپور، جواد منافی و داود فنایی از کادر فنی تیم امید جدا شده‌اند، گفت: رضاپور و منافی در کادر ما حضور دارند. فنایی مشکلات شخصی داشت و با حضور دستیار خارجی، کادر ما تکمیل می‌شود.

وی در رابطه با گلایه برخی مربیان که به نشست با او دعوت نشدند، گفت: از تمام دوستان دعوت کرده بودیم. ۴۵ نفر را دعوت کرده بودیم و لیست هایش هم موجود است. مشکل بزرگ ما این است که وقتی اتفاقی می‌افتد همه کارشناس می‌شوند و قبلش نمی‌آیند، مشاوره بدهند.

کد خبر: 77816

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0