13 آبان 1402 - 11:00 ق.ظ

۷ هزار نفر در فرآیند تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری جذب می‌شوند

وزیر آموزش و پرورش درباره تعداد تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی گفت: ۷ هزار نفر در فرآیند تکمیل ظرفیت آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی قرار می‌گیرند.

به گزارش یاقوت نیوز؛ ‌رضا مراد صحرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا اظهار کرد: در آزمون دبیری ۲۲ هزار نفر سهمیه استخدامی داشتیم که ۱۵ هزار نفر پذیرفته شدند و ۷ هزار نفر باقی مانده در فرآیند تکمیل ظرفیت قرار می‌گیرند.

وی افزود: با سازمان امور اداری استخدامی در حال گفت‌وگو هستیم تا مقدمات انجام این کار از نظر حقوقی فراهم شود.

 

۷ هزار نفر در فرآیند تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری جذب می‌شوند

به گزارش ایرنا، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز روز پنجشنبه ۱۲ مرداد در سراسر کشور برگزار شد و به گفته معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیش از ۳۲۵ هزار نفر در این آزمون شرکت کردند که شامل ۲۷۴ هزار و ۲۶۵ نفر برای دبیری و ۵۱ هزار و ۴۳۳ نفر برای هنرآموزی بود.

از این تعداد ۲۲۲ هزار و ۱۴۱ نفر، یعنی نزدیک به ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان را بانوان و ۱۰۳ هزار و ۵۵۷ نفر نزدیک به ۳۰ درصد را آقایان تشکیل می‌دادند.

نتایج نهایی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی وزارت آموزش‌وپرورش روز چهارشنبه ۲۶ مهر اعلام شد.

محمد مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش روز چهارشنبه ۱۰ آبان با انتشار پیامی در ویراستی نوشت: باتوجه به پیام‌ها و درخواست‌های مکرر داوطلبان درمورد تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز، بنابر هماهنگی‌های انجام شده و پیگیری‌ها در هفته‌های گذشته، به‌زودی دفترچه تکمیل ظرفیت منتشر خواهد شد.

وی درمورد رسیدگی به اعتراض‌ها، افزود: با تشکیل تیم‌هایی از ارزیابان حرفه‌ای مرحله قبل، انجام خواهد گرفت و همه درخواست‌های ثبت شده رسیدگی و نتیجه به ذینفعان اعلام می‌شود.

کد خبر: 83654

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0