21 آبان 1402 - 5:00 ب.ظ

تشریح شرایط تیم‌های ملی تکواندو؛

کیانی یک‌قدم تا المپیک فاصله دارد

دبیرکل فدراسیون تکواندو، گفت: روادید تکواندوکاران برای حضور در مسابقات مهم گرندپری منچستر صادر نشده و در این خصوص هادی ساعی در جریان جام‌جهانی کره‌جنوبی با رئیس فدراسیون جهانی مذاکره خواهد کرد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ اصغر رحیمی به تشریح آخرین شرایط تیم‌های ملی تکواندو پرداخت و اظهار داشت: در دو رویداد اخیر، بانوان ما عملکرد بسیار خوبی داشتند و خوشبختانه به آنچه هدفمان بود رسیدیم و ناهید کیانی امتیازات لازم را کسب کند.

وی در خصوص شرایط المپیکی کیانی، گفت: سهمیه المپیک از طریق رنکینگ سیستم بعد از گرندپری منچستر بسته و اعلام می‌شود که با توجه به عملکرد عالی کیانی در مسابقات پاکستان و اردن، وی یک قدم تا المپیک فاصله دارد.

مدیر تیم‌های ملی در خصوص شرایط تیم آقایان نیز، بیان کرد: در مسابقات اردن روی مدال طلای مهدی حاجی‌موسایی حساب کرده بودیم اما آسیب دیدگی رباط صلیبی اجاره نداد تا او به هدفش برسد. وی دچار کشیدگی رباط شده و اقدامات لازم انجام شد تا روند درمان انجام شود و خدای نکرده شرایط او بحرانی نشود.

وی در خصوص روند صدور روادید تکواندوکاران ایران برای حضور در فینال گرندپری که ۱۱ تا ۱۲ آذرماه در منچستر انگلیس برگزار می‌شود، بیان کرد: به صورت تک تک برای همه بازیکنان دعوتنامه آمد و اعضای تیم با حضور در ترکیه، تمامی اقدامات لازم را برای دریافت ویزا انجام دادند.

رحیمی: روادید منچستر هنوز صادر نشده است/ کیانی یک‌قدم تا المپیک فاصله دارد

دبیرکل فدراسیون تکواندو، ادامه داد: با این حال هنوز روادید صادر نشده و هادی ساعی رئیس فدراسیون در سفر به کره‌جنوبی برای حضور در جام‌جهانی، با رئیس فدراسیون جهانی در این خصوص صحبت خواهد کرد تا مشکلی ایجاد نشده و روادید بازیکنان صادر شود. گرندپری منچستر اهمیت زیادی دارد و سهمیه از طریق رنکینگ پس از این مسابقه بسته می‌شود. طبیعی است که نگران روادید باشیم تا مشکلی ایجاد نشود و بچه‌ها در این میدان مهم به رقابت بپردازند.

وی گفت: یک ماه پس از آن گرنداسلم چین را داریم که سه بازیکن ما شانس خوبی برای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس از طریق گرنداسلم را دارند. تمام برنامه ما این است تا در پایان گرندپری و گرنداسلم، تکلیف سهمیه‌های ما مشخص شود. اگر اینگونه نشود، سال آینده مسابقات قاره‌ای را برای کسب سهمیه خواهیم داشت.

رحیمی در خصوص شرایط کادرفنی آقایان و احتمال اضافه شدن مربی جدید به آن، گفت: اکنون مجید افلاکی، رضا ایمان‌زاده و مهرداد یوسفی (بدنساز) کادرفنی را تشکیل می‌دهند و اگر نیاز به مربی جدید باشد حتما در کمیته فنی بررسی خواهیم کرد.

کد خبر: 84047

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0