12 مرداد 1402 - 2:00 ب.ظ

پوستر جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران منتشر شد

پوستر سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با طرحی از «مهران پندار» منتشر شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ پوستر سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران توسط مهران پندار، یکی از هنرجویان حاضر در بخش طراحی گرافیک دوره بیست و چهارم جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران طراحی شده است.

این پوستر متناسب با نام جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران طراحی شده و تلاش طراح بر این بوده است تا واژه «جوان» و شور و حال جوانی در آن منعکس شود.

استفاده از رنگ، شکل، نشانه‌ها و ابزارهای مختلف هنری، همگی در کنار هم ترکیبی از امید، سرزندگی، شور و نشاط را تداعی می‌سازند.

پوستر جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران منتشر شد

سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با شعار «ایران دوست‌داشتنی» برای نخستین بار با تفکیک دو گروه سنی جوان و نوجوان از یکدیگر برگزار خواهد شد.

این رویداد هنری به دبیری مینا صدری، شهریور امسال به میزبانی استان کردستان و شهر سنندج، در رشته‌های تصویرسازی، خوشنویسی، سفال و سرامیک، طراحی گرافیک، عکاسی، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، طراحی، نقاشی، نگارگری، گل و مرغ و تذهیب برگزار می‌شود.

نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به شرکت در سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، تا پایان وقت اداری یکشنبه، ۱۵ مرداد می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره ثبت‌نام کنند.

کد خبر: 78746

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0