13 مهر 1402 - 12:00 ق.ظ

میرزازاده: در فینال با یه یک کشتی منطقی قهرمان می‌شوم

دارنده نشان طلای قهرمانی جهان کشتی فرنگی گفت: امیدوارم در فینال این رقابت‌ها بتوانیم با کسب نشان طلا با اقتدار برنده این دیدار باشیم.

به گزراش یاقوت نیوز؛ امین میرزازاده پس از حضور در دیدار فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: خداروشکر می‌کنم که توانستم گام به گام پیش بروم و کشتی‌هایم را پیروز شوم. انشالله مردم دعا کنند در فینال هم بتوانم با اقتدار برنده کشتی باشم و مدال طلا را کسب کنم.

میرزازاده با اشاره به اینکه حدود یک هفته پیش در مسابقات جهانی کشتی گرفته و حالا در بازی‌های آسیایی به فینال رسیده گفت: طبق برنامه و با کمک کادر فنی و طالب نعمت‌پور که مربی مستقیم من در تیم ملی هستند شرایط تا اینجای کار خوب پیش رفته است. امیدوارم در فینال هم با یک کشتی منطقی بتوانم پیروز کشتی باشم و مدال طلا را کسب کنم. تمام تلاشم را می‌کنم که با یک مدال خوشرنگ دل هموطنانم را شاد کنم.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده امروز در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر نانتاوات پانفوک از تایلند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر آیبگشازادا کورایف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل علیخان سیزداکوف از قزاقستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. میرزازاده در دیدار پایانی با لینگ ژی منگ از چین پیکار می‌کند.

ساروی: امیدوارم یک مدال خوش‌رنگ را به مردم ایران تقدیم کنم

محمدهادی ساروی نیز پس از حضور در فینال رقابت‌های وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی اظهار داشت: خدا را شکر کشتی‌های خوبی گرفتم، بعد از مسابقات جهانی چند روز استراحت کردیم. چون زمان کمتری برای استراحت داشتیم شرایط سخت‌تری نسبت به کشتی آزاد داشتیم.

وی ادامه داد: خداراشکر با شرایط مطلوبی به بازی‌های آسیایی رسیدم. کشتی‌های سنگینی در دور مقدماتی گرفتم. امیدوارم بعدازظهر هم بتوانم در فینال همین روند را ادامه دهم و یک مدال خوش‌رنگ را تقدیم مردم ایران کنم.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان درباره دیدار اولش مقابل رستم آساکالوف تصریح کرد: آساکالوف همیشه در کشتی جنجال می‌کند و حربه‌اش این است. سال گذشته هم در مسابقات جهانی با او کشتی گرفتم، اما خوشحالم که موفق شدم از سد او هم عبور کنم و فینالیست شوم. امیدوارم با پیروزی در فینال بتوانم یک مدال خوش‌رنگ را به مردم ایران تقدیم کنم.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با نتیجه ۶ بر ۳ مقابل رستم آساکولوف از ازبکستان به پیروزی رسید. وی‌ در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ اوزور ژوژوپبیکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر اسلام اومایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. ساروی در این دیدار به مصاف یی مینگ لی از چین می‌رود.

کد خبر: 82121

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0