30 خرداد 1402 - 2:10 ب.ظ

مهلت نام نویسی در آزمون دکتری دانشگاه معارف اسلامی تمدید شد

مهلت نام نویسی در آزمون ورودی اختصاصی دکتری سال ۱۴۰۲ دانشگاه معارف اسلامی تا ۲۰ تیر ماه تمدید شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛  از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، بر اساس مصوبه آموزش دانشگاه مهلت نام نویسی اینترنتی در آزمون ورودی اختصاصی دکتری سال ۱۴۰۲ دانشگاه معارف اسلامی، برای داوطلبانی که در وقت مقرر موفق به نام نویسی در نشده‌اند، تا ۲۰ تیر ۱۴۰۲ تمدید شد.

این تاریخ، قطعی بوده و به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

دانشگاه معارف اسلامی وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۲ (ترم بهمن ۱۴۰۲) از طریق آزمون ورودی اختصاصی دکتری از میان برادران و خواهران طلبه (ویژه طلاب حوزه‌های علمیه) در رشته‌های مدرسی معارف قرآن و حدیث، مدرسی مبانی نظری اسلام، مدرسی انقلاب اسلامی، مدرسی اخلاق اسلامی و مدرسی تاریخ و فرهنگ و تمدن اسلامی در دوره روزانه (تحصیل رایگان) دانشجو می‌پذیرد.

داوطلبان تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ برای ارائه اصل مدارک تحصیلی فرصت دارند.

نام نویسی در این ‌آزمون از دوم خرداد ۱۴۰۲ آغاز شد. متقاضیان در این بازه زمانی برای نام نویسی اینترنتی به سامانه پذیرش دانشگاه معارف اسلامی در سایت دانشگاه به آدرس www.maaref.ac.ir مراجعه و نام نویسی اقدام کنند. داوطلبان فقط در این بازه زمانی می‌توانند نسبت به مشاهده یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون، روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ۲۵، ۲۶ و ۲۷ مهر ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی توزیع خواهد شد. تاریخ برگزاری آزمون روز جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ خواهد بود.
محل برگزاری آزمون در شهر قم است که نشانی دقیق آن در روز توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون، به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

 

کد خبر: 77289

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0