28 آبان 1402 - 4:00 ب.ظ

معرفی جاذبه‌های گردشگری کشور توسط نوجوانان نخبه

مستند «شهر به شهر» شبکه آموزش سیما به تهیه کنندگی شهرام قدیری و کارگردانی محسن دانشور با حضور در شهرهای مختلف کشور بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری رابه تصویر کشیده و نوجوانان نخبه هر شهر را معرفی می‌کند.

به گزارش یاقوت نیوز؛ مستند شهر به شهر، یکی از تازه ترین تولیدات شبکه آموزش سیما است که هم اکنون در مرحله تصویربرداری در شهرهای مختلف ایران است.

مستند «شهر به شهر» سعی دارد با سفر به شهرها و استان های مختلف کشورعلاوه بر به تصویر کشیدن بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری به معرفی نوجوانان نخبه کشورکه توانسته اند در بخش های مختلف دانش بنیان اختراعات خود را به ثبت برسانند گفتگویی صمیمی داشته باشد.

همچنین این مستند قرار است، همراه نخبگان وارد شهرهای مختلف شده وبه معرفی اماکن تاریخی بپردازد .

به گفته محمد غفاری، مدیر تامین برنامه شبکه آموزش «شهر به شهر» در هر استان بنا به پتانسیل های هر منطقه بخشی از فرهنگ و تمدن و استعداد های هر شهر را برای مخاطب معرفی می کند.

این مستند در ۴۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای در حال تولید است و گروه پیشرو تولید در حال بررسی و هماهنگی های لازم با استان های مختلف کشور هستند.

مستند «شهر به شهر» به تهیه کنندگی شهرام قدیری و کارگردانی محسن دانشور و به سفارش تامین برنامه شبکه آموزش سیما در دست تولید است.

کد خبر: 84340

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0