20 مهر 1402 - 5:30 ب.ظ

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار همدان:

راه اندازی سامانه همصا شهرداری همدان

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار همدان گفت: در جهت هوشمندسازی مدیریت شهری شهرداری همدان سامانه همصا(مدیریت صورت وضعیت و کنترل پروژه) شهرداری همدان بزودی راه اندازی می شود.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛ وحید علیضمیر معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار همدان اظهار کرد : قرارداد این سامانه با هدف ساماندهی و مدیریت صورت وضعیت کلیه پروژه های عمرانی در معاونتها ، مناطق و سازمانهای شهرداری همدان طی فرایند قانونی منعقد شده است و هم اکنون مراحل استقرار فنی و عملیاتی سیستم در حال انجام است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه فنی و تخصصی مربوطه با حضور کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و معاونت های امور زیربنایی، برنامه ریزی و مالی در شهرداری همدان گفت: کارگاه آموزشی ویژه کاربران سیستم نیز به صورت مرتب در حال برگزاری است.

علیضمیر  به مزایای استفاده از این سیستم در مدیرت شهری اشاره کرد و افزود: مشاهده مراحل پیشرفت پروژه ، شناسایی پروژه های در معرض خطر ، نظارت بر زمان بندی ها ، مدیریت و ساماندهی کلیه صورت وضعیت های پروژه های عمرانی ، ثبت الکترونیکی فرایندهای عملیات ، تسهیل در ارائه خدمات غیر حضوری جهت بارگزاری صورت وضعیت ها توسط پیمانکاران ، ایجاد کارتابل اختصاصی پیمانکاران جهت مشاهده گردشکار صورت وضعیت ها و جلوگیری از هدر رفت بیت المال از مهمترین آنهاست.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت استفاده از فناوری های نوین در مدیریت هوشمند شهری ، ابراز امیدواری کرد طی دو ماه آینده این سامانه به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر: 82596

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0