18 مرداد 1401 - 5:00 ب.ظ

دیدار با ژاپن جنبه تدارکاتی دارد، از این فرصت برای کسب تجربه بازیکنان جوان بهره خواهیم برد

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به دو دیدار تدارکاتی با ژاپن گفت: در این بازی‌ها می‌خواهیم به بازیکنان جوان فرصت کسب تجربه و حضور در میدان را بدهیم چراکه آنها باید در چنین شرایطی محک خورده و آماده حضور در سطح اول بسکتبال شوند.

سعید ارمغانی روز سه شنبه در واکنش به این سئوال که در سفر به ژاپن به دنبال چه اهدافی است، خاطر نشان کرد: نکته مهم و قابل توجه در این دو دیدار آن است که ما فقط به چشم بازی‌های تدارکاتی به آن نگاه می‌کنیم و هدفمان این است که برنامه‌های خود را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: در مورد بازیکنان جوانی که در کنار چند مهره باتجربه قرار است به میدان بروند باید بگویم نسبت به مدت زمانی که کار را آغاز کرده‌ایم از شرایط راضی هستم اما آنچه محسوس بوده و باید به آن توجه داشت این است که این بازیکنان جوان نیاز به تجربه و پختگی بیشتر دارند اما از لحاظ کارهای فنی پیشرفت در آنها دیده می شود و این مساله ما را به آینده بسکتبال بسیار امیدوار می‌کند.

ارمغانی تصریح کرد: برای آنکه بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم و موفق شویم باید صبوری کنیم و با حضور در میادین مختلف امکان و فرصت کسب تجربه را به بازیکنان جوان بدهیم. در این سفر ما از بازیکنان جوانی بهره خواهیم برد که در کنار چهره‌های باتجربه تیم ملی قرار است به میدان بروند تا آرام آرام به شرایط ایده‌آل رسیده و آماده حضور در سطح اول بسکتبال شوند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: دو بازی ما با ژاپن فقط جنبه دیدار تدارکاتی برای ما دارد، به همین دلیل از  بهنام یخچالی و محمد جمشیدی هم خواسته‌ام با این تفکر به جوان‌هایی که در کنارشان قرار است به میدان بروند فرصت داده تا آنها خودشان را محک بزنند. به نظر من دو بازی خوب برای تیم ملی در پیش است و باید از این فرصت به بهترین شکل بهره برد.

گفتنی است سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران برای دو دیدار تدارکاتی با ژاپن محمد جمشیدی، بهنام یخچالی، نوید  رضایی‌فر، سجاد پذیرفته، جلال آقامیری، حسن علی‌امبری، سالار منحی، محمد رحیمی، پیتر گریگوریان، میثم عابدی، محمدحسین احمدی و امیرحسین یازرلو را فراخوانده و با این نفرات به میدان می‌رود.

امیر واحدپور (‌سرپرست)، سعید ارمغانی (سرمربی)، محمدرضا اسلامی (مربی) و مهران آتشی (مربی) تیم اعزامی را همراهی خواهند کرد. تیم ملی بسکتبال ایران بامداد امروز تهران را به مقصد ژاپن ترک کرده است.

کد خبر: 73099

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0