5 خرداد 1401 - 12:15 ق.ظ

چهارمحال و بختیاری- مهوش نوری‌زاده

خبرهایی از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی چهارمحال و بختیاری

برنامه های متعدد فرهنگی در شواری فرهنگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری  جهت بزرگداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر  تصویب وبه اجرا در آمد

 

 

همزمان با  3 خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر:

 

برنامه های متعدد فرهنگی در شواری فرهنگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری  جهت بزرگداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر  تصویب وبه اجرا در آمد  از جمله مسابقات ورزشی تیراندازی تفنگ و تپانچه ، دارت و پینگ پنگ، مراسم قرائت زیارت عاشوراو سخنرانی بصیرتی، مسابقات فرهنگی کتابخوانی و کوهپیمایی نمادین که با استقبال کارکنان و فعالان پایگاه بسیج  منطقه مواجه بود از دیگر اقدامات:

 

**** برگزاری جلسه باز نگری اطلاعیه های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در منطقه

در این جلسه اطلاعیه های مرتبط با حوزه سوخت رسانی و مصرف کنندگان  صادره از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران مورد بازنگری قرار گرفت .و روند اجرایی شدن مفاد اطلاعیه ها مورد بررسی مدیر منطقه قرار گرفت و راهبردهای لازم جهت اقدامات لازم در موعد های مقرر  توسط مدیر منطقه در دستور کار مسئولان واحدهای منطقه قرار گرفت.

در این جلسه کلیه مسئولان واحدهای عملیاتی و ستادی حضور داشتند و روسای نواحی از طریق ویدئو کنفراس در این نشست شرکت نمودند. برگزاری هفتمین جلسه کار گروه سوخت رسانی منطقه که در این نشست اعضای کارگروه حضور داشتند و محور اساسی این نشست انجام هماهنگی های لازم نواحی و واحدهای عملیاتی و انبار نفت در حمل فرآورده های نفتی بود . و در طی آن ساسان تیموری مدیر منطقه اظهارکرد:از موارد مهم که مسئولان واحدهای عملیاتی  می بایست مد نظر داشته باشند این است: طرح کهاب در جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی قبل از راه اندازی اجرایی شود و در تمام جایگاه های عرضه فرآورده  نفتی استان باید این طرح  تا پایان امسال مجدانه پیگیری و محقق گردد. در ادامه پیشرفت اجرایی مصوبات صورتجلسه قبل موردبررسی مدیر منطقه قرار گرفت و اعضای کارگروه گزارش عملکرد مرتبط با اقدامات انجام شده را ارائه دادند و مسئولان واحدهای موارد مرتبط با تسهیل فرآیندهای کاری واحدهای تحت مسئولیت را مطرح نمودند و با راهبردهای مدیر منطقه ساسان تیموری، هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شد.

 

***** نامگذاری انبار نفت شهرکرد به نام سردار شهید قاسم سلیمانی

همزمان با 3خرداد  ساسان تیموری مدیر منطقه ضمن بیان جایگاه و رشادت های بی نظیر سردار سلیمانی  گفت : به پاس جان فشانی های سرداران و شهدای معزز انقلاب، انبار نفت شهرکرد به نام انبار نفت سردار شهید قاسم سلیمانی نام گذاری شد. وی  افزود: این انبارطی سالهای متمادی از سال 1364 تا کنون با تلاشهای بی وقفه مسئولان و کارکنان از جایگاهی مطلوب در حوزه سوخت رسانی برخوردار است و ضمن تامین سوخت استان جهت سوخت رسانی به مناطق همجوار و نیروگاه ها همدلی لازم را از خود نشان داده است و در شرایط سخت برگ های زرینی رادر این حوزه به ثبت رسانده است.

مدیر منطقه گفت: بنابر ارزیابی های انجام شده توسط شرکت آرین توف پاسارگاد ( نماینده خاورمیانه ای شرکت inter cet TUV آلمان ) از لحاظ نظم کاری، مشتری مداری، آراستگی و رعایت اصول زیست محیطی ، انبار نفت سردار شهید قاسم سلیمانی منطقه چهارمحال و بختیاری دارای پنج استاندارد بین المللی ISO14001(2015) ، BS OHSAS 18001:2007 ،ISO 9001(2015)، ISO 10002(2018)، HSE-MS و5S می باشد و دریافت ISo50001 دردست اقدام این شرکت است .

کد خبر: 69989

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0