13 دی 1400 - 3:10 ب.ظ

مدیرعاملی از جنس صنعت بیمه؛

حرکت بیمه رازی در رسیدن به اوج را هموار کرده است

یک نماینده بیمه رازی گفت: با حضور جباری به عنوان مدیرعاملی از جنس صنعت بیمه، نمایندگان و شبکه فروش گام به گام همراه هستند و به سوی اوج حرکت می کنیم.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دوازدهمین رویداد یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش به میزبانی نمایندگی عطایی از نمایندگان شعبه آپادانا و ناصرالدین اسلامی‌فرد، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی برگزار شد.
در این رویداد ویدا عطایی گفت: با انتخاب جباری به عنوان مدیرعامل بیمه رازی، امید به نماینده‌ها و شبکه فروش بازگشت و حرکت شرکت به سمت روزهای اوج خود آغاز شده است.
وی با تاکید بر اینکه، بیمه رازی در شرایط فعلی بعد از شش سال به ثبات رسیده، افزود: نمایندگان و شبکه فروش پای برند رازی ایستاده‌اند و با وجود ثبات مدیریتی، نمایندگان و شبکه فروش پای کار خواهند بود.
عطایی اظهار کرد: در شرایط فعلی ارتباط مدیران مجموعه بیمه رازی، با شبکه فروش و نماینده‌ها افزایش قابل توجهی یافته و چنین برخوردهایی در جذب و نگهداشت نمایندگان و بیمه‌گذاران تاثیرگذار است.
این نماینده بیمه رازی در انتها گفت: استراتژی‌های ابلاغی تنها یک بیانیه یا دستور کار نیست بلکه استراتژی‌های ابلاغی در تمام سطوح درک شده و در حال اجرا است.
همچنین مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی گفت: طی برنامه ریزی‌های صورت گرفته، شرکت به دنبال آن است تا با تاکید بر استراتژی نماینده و شعبه محوری در بازارهای منطقه بازار مناسبی را از آن خود کند.
ناصرالدین اسلامی‌فرد ادامه داد: در کنار فعالیت در بازارهای بین المللی، روابط عمومی مجموعه تاکید ویژه‌ای بر اجرای هرچه بهتر استراتژی‌های ابلاغی دارد و در این مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در اولویت قرار دارد.

کد خبر: 46854

منبع: روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی

برچسب ها: , , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0