در راستای شور و نشاط اجتماعی؛

جشن برگریزان هگمتانه برگزار شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: همزمان با فصل پاییز، جشن برگریزان هگمتانه با هدف ایجاد فضای شاد و پرنشاط بین مردم در پیاده‌راه اکباتان برگزار شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛ از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علی خاکسار معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: طراحی چشم انداز پاییزی در پیاده راه اکباتان، با هدف ایجاد تنوع و زیبایی با استفاده از عناصر طبیعت در راستای بهره‌مندی بصری شهروندان خوش‌ذوق همدانی از مواهب طبیعی فصل پاییز اجرا شده است تا رهگذران از این پیاده راه و پاییز هزار رنگ، تصاویری بی‌نظیر و بی‌سابقه را به خاطر بسپارند.

وی افزود: شاخ و برگ‌های پاییزی جلوه زیبایی به مناظر شهری می‌بخشد و وجود آن‌ها در کنار نماد کرسی که جزئی از فرهنگ کهن شهر همدان و نمایانگر فرا رسیدن زمستان است، موجب ثبت تصاویری بی نظیر و ماندگار در ذهن رهگذران می‌شود.

خاکسار ادامه داد: با توجه به استقبال چشمگیر شهروندان خوش‌ذوق همدانی از این طرح در سال گذشته که به همت شهرداری همدان و با ایجاد انگیزه برای سفر گردشگران پاییز دوست انجام شد، طرح گذر پاییزی طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پیاده راه اکباتان امسال توسط نیز شهرداری و سازمانهای مردم نهاد برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: همدان در چهارفصل سال مستعد گردشگرپذیری است و همزمان با برگ‌ریزان پاییز مناظر چشم‌نوازی را پدید می‌آورد که تماشای آن‌ها در این فصل خالی از لطف نیست.

 

 

کد خبر: 84558

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0