15 مهر 1402 - 8:04 ب.ظ

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه:

ترجمه آثاری به ۱۵ زبان دنیا در نمایشگاه ملی دفاع مقدس همدان

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه گفت: در غرفه ویژه کتب تقریظ شده ترجمه آثاری به ۱۵ زبان دنیا در  نمایشگاه ملی دفاع مقدس عرضه شده است.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛ سردار عبدالرضا آزادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در استان همدان با بیان اینکه شاهد حضور ناشران از سراسر کشور در این نمایشگاه هستیم اظهار کرد: برخی از ناشران هزار کیلومتر را طی کردند و تازه‌های نشر را به این نمایشگاه رساندند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در دوازدهمین نمایشگاه بیش از یکصد ناشر و نزدیک به ۷ هزار کتاب حضور دارند افزود: بسیار پررنگ‌تر از نمایشگاه یازدهم این دوره برگزار می‌شود و ۱۰ نشست تخصصی در کنار آن برگزار می‌شود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با بیان اینکه غرفه ویژه برای کتب تقریظ شده است تأکید کرد: آثاری که به ۱۵ زبان دنیا ترجمه شده در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه همدان استانی برجسته در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است بیان کرد: آثاری که در استان همدان تولید شده در سطح ملی خود را معرفی و مطرح کردند.

تولید ۱۵۰۰ عنوان اثر توسط ناشران دفاع مقدس 

در ادامه  علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: ناشران نگران استقبال مردم همدان از نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس نیستند چرا که آنها همیشه پای کار شهدا بوده و هستند.

وی افزود: ناشران نگران استقبال مردم همدان از نمایشگاه نیستند چرا که مردم این خطه همواره پای کار شهدا بوده و هستند و هیچ چیز بهتر از نمایشگاه کتاب بوی شهادت را در شهر نمی‌پراکند.

وی با بیان اینکه در غرفه‌های این نمایشگاه آثاری از شهدای سراسر کشور گرد آمده است بیان کرد: مردم همدان همانطور که در دفاع مقدس خوش درخشیدند و در ایجاد باغ‌موزه دفاع مقدس پیشگام بودند در این نمایشگاه هم حضور گرمی خواهند داشت.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران تاکید کرد: از کنگره‌ گذشته و نمایشگاهی که در قم برگزار شد حدود یک‌هزار و ۵۰۰ عنوان اثر توسط ناشران دفاع مقدس تولید شده است که رقم قابل توجهی است و نشان می‌دهد نمایشگاه دفاع مقدس در همه حوزه‌های تولید کتاب روحیه بخش است.

وی تاکید کرد: امروز در این نمایشگاه میزبان عناوین متعددی هستیم که سرشار از روحیه ایثار وشهادت است.

گفتنی است در این آیین از کتاب ماجرای این شش ماه اثر محسن صیفی‌کار رونمایی شد.

 

 

کد خبر: 82230

نویسنده: : منیژه فرهان پور

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0