29 شهریور 1402 - 12:30 ق.ظ

سرپرست آموزش و پرورش استان همدان:

بکارگیری ۱۵ هزار معلم در امر آموزش در سال تحصیلی جدید

سرپرست آموزش و پرورش استان همدان گفت: با شروع سال تحصیلی ۱۵ هزار معلم در امر آموزش بکارگیری می شود که در ۲۶۰۰ مدرسه مشغول علم آموزی خواهند شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان، رضا زارعی سرپرست آموزش و پرورش استان همدان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با دستور کار بازگشایی مدارس و سایر مسائل جاری دستگاه تعلیم و تربیت در دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان برگزار گردید، با بیان اینکه تمهیدات و مقدمات لازم برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید صورت گرفته است، اظهار کرد: بر همین اساس در نخستین روز ماه مهر زنگ آغاز سال تحصیلی به همراه زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس در تمامی مدارس استان به صدا در می‌آید.

وی اضافه کرد: با شروع سال تحصیلی ۱۵ هزار معلم در امر آموزش بکارگیری خواهند شد که در ۲ هزار و ۶۰۰ مدرسه مشغول علم آموزی خواهند شد.

زارعی با تاکید بر نقش معلمان و مدیران در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان، تاکید کرد: در دو روز گذشته همایشی با حضور مدیران سراسر استان برگزار شد که در ۲ بخش استانی با حضور مسئولین استانی و بخش کشوری با حضور رئیس محترم جمهور از طریق ارتباط تصویری با مدیران سراسر کشور اجرا شد.

سرپرست آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: شعار امسال «همه یک صدا ایران، مدرسه قوی و ایران قوی» در سطح ملی مشخص شده که در استان همدان با عمل به این شعار و برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شرایطی را ایجاد می‌کنیم که همه دانش آموزان در فضای امن به امر تعلیم و تربیت بپردازند.

زارعی گفت: رویکرد ما تربیتی با تاکید بر اصول مدرسه‌ محوری، احیای نقش تربیتی تمام عوامل تأثیرگذار در تربیت و نقش سپاری به دانش‌آموزان با رعایت اصول است که با این رویکرد بر بحث خردورزی، امید و ایمان دانش‌آموزان تمرکز بیشتری خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری جشن شکوفه‌ها گفت: جشن شکوفه‌ها در روز ۲۹ شهریورماه برگزار خواهد شد و در روز شنبه سوم مهرماه نیز آغاز جشن‌های بازگشایی مدارس در تمامی مدارس استان را خواهیم داشت.

کد خبر: 81439

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0