27 فروردین 1403 - 5:00 ب.ظ

برگزاری پنجمین جلسه هماهنگی برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان

یاقوت نیوز- در پنجمین جلسه هماهنگی برگزاری دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان- تهران، بر موضوعات اجرایی، اعتبارات، منابع مالی و ارتباط با کشورهای میهمان تاکید شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری دهمین دوره بازی آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان که قرار است به میزبانی استان تهران برگزار شود، امروز دوشنبه در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این جلسه علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان بر اهتمام در موضوعات اجرایی، اعتبارات، منابع مالی و ارتباطات با کشورهای میهمان تأکید کرد و از کارگروه خواست که به شکل مستمر این موارد را پیگیری کرده و گزارش آن را برای ارائه به استاندار تهران آماده کنند.

در این جلسه محمد پرگر رئیس کنفدراسیون ناشنوایان آسیا، گزارشی از اقدامات انجام‌شده ارائه داد و در ادامه آزاد رئیس فدراسیون ناشنوایان درمورد چهار جلسه‌ گذشته گزارشی را بیان کرد. ضمن این که در این جلسه چارت تشکیلاتی بازی‌ها، زمان‌بندی و شرح وظایف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علی جوادی با ابراز امیدواری بر اهتمام همه ارکان اداره‌کل درجهت میزبانی شایسته تأکید و عنوان کرد: جلسه‌ آینده در حضور استاندار تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری جلسه هماهنگی بازی‌های آسیایی ناشنوایان به میزبانی ایران

توکیو میزبان بازی‌های المپیک ۲۰۲۵ ناشنوایان شد

تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران قهرمان جهان شد

 

کد خبر: 90319

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0