18 دی 1402 - 5:02 ب.ظ

برگزاری جلسه هماهنگی بازی‌های آسیایی ناشنوایان به میزبانی ایران

اولین جلسه رسمی ستاد دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان برگزار و طی آن بر برنامه‌ریزی دقیق برای میزبانی مناسب این رقابت‌ها در تهران تاکید شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ اولین جلسه رسمی ستاد دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان برای برنامه‌ریزی دقیق میزبانی این رقابت‌ها در استانداری تهران برگزار شد.

براساس اعلام ستاد برگزاری این رقابت‌ها، دهمین دوره بازی‌های آسیایی ناشنوایان در رشته‌های کشتی آزاد، فرنگی، جهت یابی، والیبال، والیبال ساحلی، کاراته، تنیس روی میز، تکواندو، تنیس، فوتبال، فوتسال، دوچرخه سواری پیست، دوچرخه سواری کوهستان، بولینگ، جودو، تیراندازی، دوومیدانی، بدمینتون، بسکتبال، شنا، شطرنج، گلف و هندبال انجام خواهد شد و محل برگزاری مسابقات، سالن‌های مجموعه ورزشی آزادی، مجموعه شیرودی و آفتاب انقلاب پیش بینی شده است.

ستاد عالی بازی‌ها به ریاست کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و سایر اعضاء و ستاد اجرایی بازی‌ها به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان دبیر ستاد و سایر اعضا بر حسن برگزاری این رقابت‌ها در ابعاد مختلف برنامه‌ریزی، نظارت، پشتیبانی و اجرایی نظارت خواهند کرد.

استاندار تهران در خصوص این مسابقات اظهار داشت: از جمله مواردی که باید در مرحله قبل از برگزاری مسابقات به آن‌توجه کرد، بررسی وضعیت اماکنی است که مسابقات در آن‌ برگزار می‌شود، لذا باید بررسی‌های لازم برای رفع نواقص احتمالی و ایجاد شرایط ایده آل برگزاری مسابقات صورت پذیرد.

دهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان با حضور بیش از ۲۵ کشور طی روزهای ۲۴ مهرماه تا ۸ آبان ماه ۱۴۰۳ به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر: 86563

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0