9 شهریور 1402 - 1:00 ب.ظ

برتری مدرسه فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در کشور

مدرسه فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان یکی از مدارس برتر کشور از نظر وجود زیرساخت‌های ورزشی و مربیان با دانش است.

مراسم اختتامیه مدرسه فوتبال شهرداری همدان با حضور مسعود حسینی شهردار همدان، مسعود مسگریان رئیس شورای اسلامی شهر همدان، سعید شهابی‌نیا رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان، هادی بلاغی رئیس و هادی بلوری‌نوین معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان برگزار شد.

هادی بلاغی در این مراسم با اشاره به مدرسه فوتبال شهرداری همدان اظهار کرد: مدرسه فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در کشور یکی از مدارس برتر از نظر وجود زیرساخت‌های ورزشی و مربیان با دانش است.

هادی بلاغی افزود: بسیاری از فوتبالیست‌های همدانی شاغل در لیگ برتر و لیگ‌های مختلف فوتبال از گذشته تا به امروز از دل مدرسه فوتبال شهرداری و آکادمی باشگاه به سطح اول فوتبال کشور معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه هدف ما در ابتدا اخلاق‌مداری و بعد کشف استعدادهای ناب فوتبالی و معرفی به فوتبال کشور است، گفت: در کنار آموزش مهارت فوتبال ما به نونهالان فوتبالیست آموزش‌های شهروندی را هم آموزش می‌دهیم.

بلاغی خاطرنشان کرد: برای داشتن یک شهروند خوب ما از این سن باید آموزش‌های لازم شهروندی را نیز مدنظر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان امکانات کم‌نظیری در بحث ورزشی دارد، بیان کرد: حمایت‌های شورای اسلامی شهر همدان و شهردار ورزش دوست باعث شده بتوانیم قدم‌های خوبی را برداریم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را به فرزندان شهروندان همدانی ارائه دهیم.

گفتنی است؛ در این مراسم بیش از ۶۰۰ فوتبالیست و خانواده‌های آنها حضور داشتند.

 

کد خبر: 80494

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0