13 شهریور 1401 - 5:00 ب.ظ

با بهترین پرسپولیسِ چند سال اخیر بازی داریم

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: با بهترین پرسپولیس چند سال اخیر بازی می‌کنیم و این تیم شرایط بسیار خوبی دارد.

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم که پرسپولیس یکی از تیم‌های شناخته‌شده است و فردا کار سختی خواهیم داشت. آن‌ها در چهار بازی گل نخوردند و بیرانوند به آنها کمک زیادی کرده است. خوشحالم که با بهترین پرسپولیس چند سال اخیر بازی می‌کنیم.

وی افزود: دوست ندارم با تیمی بازی کنم که به دنبال بهانه باشد و خوشحالم که پرسپولیس در بهترین شرایط خودش با ما بازی می‌کند. از تیم خودم به جز بازی با صنعت نفت آبادان راضی هستم و بازیکنان از چیزی که مدنظرم بودند، عالی‌تر کار کردند. آنها باید بدانند که فردا می‌توانند کار بزرگی انجام دهند و باید به این تصور برسند. بازی با تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و فولاد یک شمشیر دولبه است که ‌می‌تواند دستاورد مشخصی برای ما داشته باشد. امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و هر تیمی که لایق ۳ امتیاز است، آن را به دست بیاورد.

الهامی با اشاره به انتقادات یحیی گل‌محمدی‌ در رابطه با زمین چمن ورزشگاه دستگردی محل برگزاری مسابقه فردا تاکید کرد: شرایط زمین تا هفته قبل خوب بود. اینکه سه تیم آنجا بازی می‌کنند درست است، اما اینکه چند تیم آنجا تمرین می‌کنند را خبر ندارم. خودِ ورزشگاه آزادی هم کیفیت خوبی ندارد. پرسپولیس هم اجاره‌نشین است و زمین اختصاصی از خودش ندارد.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص شرایط تیمش گفت: شرایط کار در ابتدا خوب نبود اما رفته رفته وضعیت بهتر شده و فوتبال قابل احترامی را ارائه می‌دهیم. این فلسفه کار من است و مطمئنا پرسپولیس بهترین تیمی خواهد بود که می‌تواند عیار ما را مشخص کند.

وی افزود: چیزهایی که از تیمم می‌خواستم تا اینجا انجام دادند، اما این کافی نیست و باید بهتر شویم. ما تیم جوانی هستیم اما همان‌طور که گفتم بازی با تیمی مثل پرسپولیس برای ما یک شمشیر دولبه خواهد بود.

الهامی درباره پوستر این باشگاه و اینکه عکس داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور در آن استفاده شده گفت: من از مالک، رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و اعضای گروه پشتیبانی باشگاه تشکر می‌کنم. از اینکه فنایی و رحیم‌پور در کنار ما هستند، افتخار می‌کنیم چرا که داود بهترین مربی دروازه‌بان‌های ایران است و رحیم‌پور هم دکترای بدنسازی دارد و هم در ایران و هم خارج از ایران دوره دیده است. حضور این دو نفر برای ما باعث افتخار خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال هوادار عنوان کرد: اگر بازی‌های تیم من و گل‌محمدی را دیده باشید، همیشه این مسابقه‌ها پرگل بوده، چراکه از یکدیگر شناخت داریم و امسال هم گل‌محمدی به فلسفه خودش برگشته است. هر جا که بودم تیمم با شخصیتی که دارد، فوتبال بازی می‌کند و می‌خواهیم احترام کسب کنیم و امیدوارم مردم هم راضی باشند.

کد خبر: 74095

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0