23 دی 1400 - 12:26 ق.ظ

عزم جدی منطقه ویژه اقتصادی لامرد در کمک به روستاهای مجاور؛

بازدید مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد از روستاهای مجاور منطقه در پی سیلاب اخیر+عکس

در پی بارندگی های سیل آسا در لامرد و خسارت به مردم، منطقه ویژه اقتصادی لامرد با تعهد به مسئولیت اجتماعی عزم خود را در جهت کمک به مردم روستاهای همجوار جزم کرد.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط‌ عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، انصاری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد از خدمات ارزنده و مثبت شرکت‌های فعال در منطقه ویژه و از بسیج امکانات و ماشین‌آلات در جهت مهار و مدیریت سیلاب اخیر تقدیر کرد.

وی افزود: وظیفه اخلاقی و انسانی ما حکم می‌کند که در حوادث غیر مترقبه و بحران ها آنچه در حد وسعمان است و حتی فراتر از آن به مردم کمک و یاری برسانیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اشاره به دیدار با مردم روستای چاهشور و سراکشی و بازدید میدانی از این روستای آسیب‌دیده از سیل گفت: عزم جدی منطقه ویژه و وظیفه انسانی همه ماست که به همسایگان آنچه در توان داریم یاری رسانیم.

انصاری افزود: در راستای مسئولیت اجتماعی و در چارچوب قانون حرکت می‌کنیم.

وی با اشاره به مطالبات به حق مردم روستای چاه شور اظهار داشت: به یاری خدای متعال و با همراهی و تلاش های دکتر موسوی نماینده مردم لامرد و مهر و پیمانکاران منطقه ویژه، آبرسانی از منطقه ویژه به روستای چاه شور عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به آسیب جدی سیلاب به برخی از منازل مسکونی مردم این روستا، از احداث دو ساختمان مسکونی و هدیه به آسیب دیدگان در آینده ای نزدیک خبر داد. یکی دیگر از مطالبات مردم دفع سیلاب از روستا بود که مقرر گردید در جهت دفع سیلاب اقدامات عملیاتی صورت پذیرد.

 

کد خبر: 47292

منبع: روابط‌ عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0