4 مهر 1400 - 3:28 ب.ظ

امید گل‌محمدی به ستاره های پرسپولیس در آسیا

مهدی ترابی بدون شک ستاره پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود که توانسته است روی حدود نصف گل‌های تیمش در این رقابت‌ها تأثیر مستقیم بگذارد.

به گزارش یاقوت وطن،  مهدی ترابی در سه بازی مقابل گوآ (دو گل) و استقلال تاجیکستان موفق به گلزنی شد و در بازی با الریان، الوحده، گوآ ۵ پاس گل داد تا نقشی پررنگ در عملکرد هجومی پرسپولیس داشته باشد. او روی ۷ گل از ۱۵ گل پرسپولیس تاثیر داشته و آمار ۴۶.۶ درصدی دارد. ترابی بیشترین تعداد پاس گل را در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ دارد و همچنین با ۲۲ موقعیت سازی، بیشترین تعداد خلق فرصت را به نام خود زده است. این ستاره کلیدی در لیگ برتر نیز بهترین بازیکن نیم فصل دوم پرسپولیس بوده است گل محمدی حساب ویژه ای روی این بازیکن برای دیدار مقابل الهلال باز کرده است.

همچنین عیسی آل کثیر مهاجم سرخپوشان، بعداز اینکه سال قبل قبل از بازی مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان نقره داغ شد، امسال می خواهد مقابل الهلال عربستان جبران کند. آل کثیر که جانشین علی علیپور در جمع سرخپوشان پایتخت شده بود، با گل‌های حساس و سرنوشت‌ساز خود تا مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان مرد اول سرخپوشان لقب گرفت و در آستانه بازی با النصر عربستان در مرحله نیمه‌نهایی با محرومیت شش ماهه مواجه شد تا شوک بزرگی را پشت سر بگذارد. عیسی آل کثیر که به خوبی از اهمیت جدال با الهلال عربستان آگاه است ، در فاصله کوتاه باقیمانده تا این بازی، امیدوار به بالا بردن توان فنی، آمادگی و انگیزشی خود برای این جدال است و باید دید برابر مدعی اصلی قهرمانی آسیا قادر خواهد بود به تیمش کمک کند و جشن گلی ویژه به راه بیندازد یا خیر. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۴ مهرماه در ورزشگاه خانگی الهلال برگزار می‌شود.

 

102

کد خبر: 29992

منبع: خبرآنلاین

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0