امین قوامی معاون راهداری اداره کل ارهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت:

اقدامات ایمنی انجام شده راهداری و حمل و نقل جاده ای در محورهای چهارمحال و بختیاری

این اداره کل طی 9 ماه سال جاری یک هزار و 483 کیلومتر خط‌کشی، 13 هزار و 200 کیلومتر حفاظ جدید بتنی، نگهداری روشنایی طولی راه و تونل به طول 79 کیلومتر، اجرای روشنایی در 5 نقطه و ... را انجام داده است.

به گزراش یاقوت نیوز؛ مهوش نوری زاده – چهار محال و بختیاری؛ امین قوامی به اقدامات 9 ماهه این اداره کل در راستای ایمنی سازی محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: اقداماتی نظیر کنترل روشنایی، نصب تابلو، تعمیر، خط کشی راه، نصب و تعمیر انواع حفاظ، شستشوی علائم و.. جز اقدامات ایمنی این اداره‌کل محسوب می‌شوند که در فصول مختلف سال و با توجه به شرایط آب و هوایی به صورت مداوم انجام می‌شود.
معاون راهداری اداره کل ارهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: این اداره کل طی 9 ماه سال جاری یک هزار و 483 کیلومتر خط‌کشی، 13 هزار و 200 کیلومتر حفاظ جدید بتنی، نگهداری روشنایی طولی راه و تونل به طول 79 کیلومتر و اجرای روشنایی در 5 نقطه را انجام داده است.

قوامی اظهار داشت: تهیه و نصب 6 هزار و 800 عدد تابلوهای اخطاری، انتظامی، مسیرنما و تهیه، نصب و ارتقاء عملکرد 25 چراغ‌ آذرخشی و چشمک‌زن راه و تونل، جمع‌آوری و نصب 5/7 کیلومتر گاردریل و نصب تابلوهای اطلاعاتی به طول 560 مترمربع از دیگر اقدامات اداره کل طی 9 ماه گذشته است.
وی ادامه داد: این اداره‌کل در حریم راه نیز اقداماتی انجام می‌دهد که از ابتدای سال جاری تا کنون 131 اخطار و پیگیری تجاوز به حریم راه صادر کرده است.
معاون راهداری اداره کل ارهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: شناسایی 131 مورد تخلف حریم، ثبت و صدور 693 مجوز حریم، برخورد و قلع و قمع 74 مورد تجاوز به حریم و ایجاد 14 مورد راه دسترسی تجمیع شده از دیگر اقدامات این اداره کل است.
قوامی در پایان گفت: این اقدامات با توجه به سرفصل‌های کاری و شرایط جوی انجام شد و اگر اعتبار جدید ابلاغ شود اقدامات ادامه می‌یابد.
وی افزود: برخی کارها مانند خط‍کشی و نصب گاردریل به علت شرایط جوی محدود شده است اما برخی عملیات دیگر نظیر نصب نیوجرسی و حفظ روشنایی به صورت مداوم در همه فصول سال در حال انجام است.

کد خبر: 85773

نویسنده: : مهوش نوری زاده

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0