افزایش ۸۶ درصدی رضایتمندی مشتریان صنعت لوازم خانگی از فولاد مباركه
مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت: میانگین رضایت مشتریان لوازم خانگی فولاد مبارکه از این شرکت در سال گذشته به ۸۶ درصد رسیده که این میزان، بیش از اهداف برنامهریزیشده ما بوده است.
به گزارش یاقوت نیوز به نقل از خبرنگار فولاد، مهدی آقازینلی در نشست هماندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار که با مشتریان فولاد مبارکه در عرصه تولید لوازم خانگی برگزار شد، اظهار کرد: میانگین رضایت مشتریان صنعت لوازم خانگی فولاد مبارکه از این شرکت، طی سالهای ۹۵ تا ۹۷ حدود ۸۰ درصد بوده که این میزان در سالهای ۹۸ و ۹۹ ارتقا پیدا کرده و به ۸۶ درصد رسیده که این میزان، بیش از اهداف برنامهریزیشده ما بوده است.
مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به رشد تولید محصولات شرکت فولاد مبارکه افزود: پیشبینی میشود در سال ۱۴۰۰ مصرف ورقهای فولادی صنعت لوازم خانگی کشور به حدود ۲۷۰ هزار تن افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد: هماکنون سهم فولاد مبارکه در عرضه محصولات سرد در بازارهای داخلی به ۵۹ درصد رسیده و سهم سایر تولیدکنندگان ۳۳ درصد و سهم واردات ۸ درصد است.
آقازینلی در ادامه گفت: کل تناژ تحویلی به صنعت لوازم خانگی توسط فولاد مبارکه طی ۹ ماه امسال به بیش از ۱۲۵ هزار تن رسیده است.
مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه افزود: سهم محصولات تحویل داده شده فولاد مبارکه به صنعت لوازم خانگی کشور طی این مدت، در ورق سرد ۷۶ درصد، در ورق گالوانیزه ۱۶ درصد و در ورق رنگی ۳ درصد بوده است.
وی در پایان ضمن تقدیر از حضور مدیران صنعت لوازم خانگی کشور در این نشست گفت: تمام تلاش ما در فولاد مبارکه عرضه محصولات کیفی مورد نیاز صنعت لوازم خانگی کشور است تا رضایتمندی صنعتگران این بخش از فولاد مبارکه افزایش پیدا کند.
منبع: خبرنگار فولاد
ارسال دیدگاه
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد