19 دی 1400 - 9:40 ق.ظ

در مجمع عمومی عادی به طورفوق العاده در اتاق بازرگانی اصفهان؛

اعضای هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی استان اصفهان انتخاب شدند

در جلسه مجمع عمومی فوق العاده اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی استان اصفهان ضمن تصویب فرمت جدید اساسنامه مطابق با الگوی اتاق بازرگانی ایران، با تغییر نشانی این اتحادیه به محل کارگو ترمینال فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با اکثریت آرا موافقت گردید.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، در این نشست که با حضور رئیس کمیسیون کشاورزی، سلامت، آب و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان  و عضو اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی استان به عنوان رئیس جلسه برگزار شد، محمدصادقی تخصص گرایی وشایسته سالاری را ضامن امنیت غذایی کشور و رونق هرچه بیشتر بخش کشاورزی ورفع مشکلات کشاورزان دانست.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد: بخش کشاورزی بخش ضعیفی نیست و با مدیریت درست می‌تواند رشد زیادی داشته باشد.

صادقی خطاب به کاندیداهای هیئت مدیره این انجمن گفت: حق، گرفتنی است و هر فردی که از توانایی لازم برای گرفتن حق کشاورزان برخوردار است دراین عرصه وارد شود.
سپس در جلسه مجمع عمومی عادی به طورفوق العاده اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی استان اصفهان که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، پس از رأی گیری، اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره و بازرس اصلی وعلی‌البدل این اتحادیه انتخاب شدند.

کد خبر: 47073

منبع: روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0