25 فروردین 1401 - 5:10 ب.ظ

در راستای هم‌افزایی میان صنایع استان اصفهان؛

فولاد مبارکه میزبان نخستین نشست باشگاه مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی شد

یاقوت نیوز- نخستین نشست باشگاه مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان به میزبانی شرکت فولاد مبارکه و در راستای ارتقای تعامل و هم‌افزایی میان صنایع استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ نخستین نشست باشگاه مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان به میزبانی شرکت فولاد مبارکه و در راستای ارتقای تعامل و هم‌افزایی میان صنایع استان اصفهان برگزار شد.

محمدجواد براتی، مدیر روابط‌ عمومی شرکت فولاد مبارکه در ابتدای این نشست اظهار کرد: تشکل‌های مختلفی در استان در حال فعالیت در حوزه روابط عمومی هستند و این باشگاه قرار نیست با دیگران رقابت کند و تنها تفاوت آن با دیگر اجتماعات این حوزه این است که تمام حاضران در این باشگاه اعضای اتاق بازرگانی هستند.

وی هدف از برگزاری چنین نشستی را هم‌افزایی و تعامل میان صنایع استان اصفهان دانست و افزود: روابط عمومی‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان باید بتوانند از یکدیگر ایده گرفته و گام‌های مؤثری در راستای رشد و ارتقای صنعت این استان بردارند.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در تشریح ضرورت برگزاری این نشست ادامه داد: در ابتدای تشکیل این باشگاه، روابط عمومی واحدهای صنعتی عضو اتاق بازرگانی به عنوان مخاطبان خاص این باشگاه مورد پایش قرار گرفتند؛ مهم‌ترین دلیل ایجاد این باشگاه افزایش تعامل و هم‌گرایی میان روابط عمومی‌های این واحدها جهت انتقال تجارب و یادگیری نکات جدید بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این هم‌افزایی می‌تواند منجر به شبکه‌سازی، استفاده ار ظرفیت‌های شرکت‌های تولیدی، فراهم شدن فرصتی برای ایده‌پردازی و انتقال تجربیات میان روابط عمومی‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان شود؛ به عبارت دیگر مدیران روابط عمومی‌ها با فراهم شدن چنین شرایطی می‌توانند دست به دست یکدیگر دهند و باعث رشد و ارتقای خود شوند.

براتی اذعان داشت: انتظار می‌رود با تشکیل این باشگاه، روابط‌عمومی‌های عضو اتاق بازرگانی یک گام به جلو حرکت کنند و نیازهای تشکیلاتی و آموزشی خود را مطرح کنند تا در این مسیر بتوانند از تجارب یکدیگر استفاده کنند.

وی در پایان اضافه کرد: در شرایط کنونی اقتصادی کشور، روابط عمومی‌های صنایع با انعکاس فعالیت‌های انجام شده برای رشد اقتصادی کشور و آنچه که به عنوان جهاد تبیین نام‌گذاری شده، می‌توانند نقش به‌سزایی در امیدآفرینی به جامعه داشته باشند.

در ادامه این نشست، مهدی شایسته فرد، مدیر حوزه ارتباطات و روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ضمن قدردانی از میزبانی فولاد مبارکه اظهار کرد: هدف از تشکیل این باشگاه آشنایی مدیران روابط عمومی شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان با یکدیگر، محصولات و خدمات و دیگر نقاط مثبت این شرکت‌هاست که در نهایت، چنین نشست‌های به شبکه‌سازی اعضا و توانمندسازی آن‌ها منجر می‌شود.

وی تأکید کرد: اجتماعی از مدیران روابط عمومی در سال گذشته شکل گرفت که در نهایت برای شکیل‌تر شدن فعالیت‌ها، طی حکمی از سوی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، این مجوز صادر شد و اعضای هسته اصلی این مجمع منصوب شدند که امیدوارم با مذاکرات انجام‌شده با نهادهای ذی‌زبط بتوانیم این مجمع را در سال جاری به صورت رسمی به ثبت رسانیم.

عسگری، دبیر باشگاه مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این نشست تصریح کرد: یکی از برنامه‌های پیش‌روی این باشگاه، برگزاری تور بازدید کارخانه‌های مختلف برای آشنایی و شناخت بیشتر همکاران ما در روابط عمومی شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان است.

وی از اعلام آمادگی شرکت‌ فولاد مبارکه، پالایشگاه نفت و شرکت گیتی‌پسند برای میزبانی از بازدیدهای گروهی خبر داد و گفت: در آینده‌ای نزدیک نیز جشنواره‌ای با محوریت تولیدات روابط عمومی در پیش داریم که در حوزه تولیدات مکتوب، رسانه‌ای و دیجیتال‌مارکتینگ، نوآوری و ایونت‌مارکتینگ برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این نشست از نشان و نماد باشگاه مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی اصفهان رونمایی شد.

کد خبر: 68253

منبع: ایراسین

برچسب ها: , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0