9 دی 1400 - 9:25 ق.ظ

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان:

استحکام پایه های علمی دانشگاه با حفظ کرسی اساتید با سابقه در کنار نیروی جوانان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: اعضای هیات علمی واحدهای این استان جزء شاخص ترین استادان در مباحث پژوهشی و تحقیقاتی هستند و تلفیق تجربه پیشکسوتان دانشگاه و اعضای هیات علمی جوانتر را سازنده و مفید دانست.

به گزارش یاقوت نیوز، پیام نجفی در ششمین جشنواره پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و چهاردهمین جشنواره پژوهشی دانشگاه آزاد اصفهان(خوراسگان)، گفت: سالهای متمادی است که مراسم هفته پژوهش بدون وقفه در مجموعه دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود و اتفاق خوبی که در این حوزه رخ داده، این است که کارنامه های پژوهشی برای پژوهشگران صادر شده که می تواند در راستای خود ارزیابی و سنجش فعالیت های پژوهشی استادان موثر واقع شود.

وی با ابراز خرسندی از ایجاد فضای رقابتی در میان دانشگاه های کشور اظهار کرد: باعث افتخار است که همکاران ما در استان، جایگاه خوبی در حوزه پژوهش دارند و با وجود همه موانع و محدودیت ها، دانشگاه آزاد اسلامی استان موفقیت‌های متعددی به دست آورده و در شاخص های پژوهشی همواره سرآمد بوده و رقابت خوبی با سایر دانشگاهها در استان داشته است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: کرسی اساتید با سابقه باید حفظ شده تا در کنار نیروی جوانان بتواند پایه های علمی دانشگاه را مستحکم‌تر کند و تلفیق تجربه بزرگترها و نیروی جوانی جوان‌ترها می‌تواند ترکیب بسیار خوبی برای پیشرفت در دانشگاه به وجود بیاورد و در کنار هم، دانشگاهی پویاتر بسازند.

نجفی اظهار کرد: دانشگاه امروز، فقط دانشگاه مقاله و پایان نامه نیست و باید در تحقق دانشگاه فناور، پویا، کارآفرین و حلال مسائل کشوری بکوشیم و یقین دارم که تلاش و کوشش همه ما در حال حاضر، نویدبخش اتفاقات خوب در آیندهای نه چندان دور خواهد بود.

وی گفت: اتفاق خوب دیگری که در حوزه پژوهش رخ داده، به رسمیت شناخته شدن فعالیت های حوزه پژوهشی در شرح وظایف اعضای هیئت علمی بوده که به نوبه خود می تواند به قوت یافتن این فعالیت ها در میان اعضای هیات علمی کمک شایانی نماید.

 

103

 

کد خبر: 31877

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0