22 شهریور 1401 - 5:00 ب.ظ

اتحادیه جهانی کشتی: نمس با برد گرایی شگفتی‌ساز شد

اتحادیه جهانی کشتی در تحلیل فینال وزن ۶۷ کیلوگرم نوشت: ملیپوش صربستانی با شکست «محمدرضا گرایی» شگفتی روز سوم مسابقات را تکمیل کرد.

محمدرضا گرایی ملی‌پوش  وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران شب گذشته در فینال این وزن برابر حریف صربستانی خود با نتیجه ۴ بر ۵ شکست خورد و نتوانست از عنوان قهرمانی خود در اسلو دفاع کند. باخت گرایی به نمس در حالی بود که وی پیش از رقابت نهایی تمام حریفان خود را با امتیاز عالی شکست داده بود و بخت اول قهرمانی به شمار می‌رفت.

این شکست موجب شد تا عملا ایران از سکوی جهانی دور شود و در بهترین حالت ممکن به عنوان چهارم خواهد رسید. تیم کشتی فرنگی اکنون با ۶۱ امتیاز در رده پنجم قرار دارد. تا پایان روز چهارم صربستان با ۱۱۰ امتیاز در صدر، جمهوری آذربایجان با ۱۰۰ امتیاز دوم و ترکیه با ۹۲ امتیاز در رده سوم قرار گرفته است. گرجستان نیز با ۶۶ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

سایت اتحادیه جهانی کشتی در تحلیل فینال وزن ۶۷ کیلوگرم نوشت: منس صربستانی با حمایت هواداران به مدال طلا رسید و موفق شد از دستان پرتوان قهرمان المپیک عبور کند.

در این گزارش به نقل از ملی‌پوش صربستانی آمده است: مبارزه‌ فوق‌العاده سختی بود. در سه دقیقه نخست حریف بسیار قوی ظاهر شد اما در ادامه من موفق شدم از دستان پرتوان او عبور کنم، دستانی که به او کمک می‌کرد تا قوی‌ترین رقبا را شکست دهد. با وجود آنکه گرایی در سه دقیقه دوم هم به دنبال  گرفتن امتیاز بود موفق شدم تحرک وی را کنترل کنم.

در ادامه گزارش سایت اتحادیه جهانی کشتی آمده است: نمس با این مدال بهترین نتیجه دوران ورزشی خود را تا کنون کسب کرد و موفق به شکست قهرمان جهان و المپیک شد. وی پیش از این توانسته بود مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۹ را کسب کند.

کد خبر: 74423

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0