16 مرداد 1402 - 9:00 ق.ظ

آزمایشگاه فناوری‌های نوین تجارت و مالی راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران اعلام کرد: با تصویب شورای پژوهشی دانشگاه، آزمایشگاه فناوری‌های نوین تجارت و مالی راه اندازی می‌شود.

به گزارش یاقوت نیوز؛ هاشم آقازاده روز دوشنبه گفت: هدف از راه‌اندازی این آزمایشگاه این است که خدمات تخصصی در ارتباط با دو حوزه مسایل تجاری و مسایل مالی با رویکرد کاربردی و حرفه‌ای به صنعتگران و فعالان و بازارهای داخلی و بین‌المللی ارائه شود.

وی افزود: آزمایشگاه فناوری‌های نوین تجارت و مالی به کسب‌وکارها، سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در بازارهای مختلف کمک می‌کند که به صورت حساب‌شده در فعالیت‌های تجاری و مالی عمل کنند و فعالیت‌های خود را بر اساس بررسی و پژوهش سامان دهند.

دانشیار دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران ادامه داد: این آزمایشگاه فرصتی را برای ذی‌نفعان و فعالان بازارهای مختلف فراهم می‌کند تا پیشاپیش از نتایج و عواقب تصمیماتی که اتخاذ می‌کنند آگاه شوند و بدون پیش‌بینی و تحلیل‌های لازم عمل نکنند.

 

آزمایشگاه فناوری‌های نوین تجارت و مالی راه‌اندازی می‌شود

 

آقازاده همچنبن گفت: تست‌های فنی و تخصصی در حوزه‌های تجاری اعم از ورود به یک بازار، خروج از بازار، ایجاد یا توسعه برند جدید، توسعه محصول، جذب گروه جدید مشتریان و یا حذف گروهی از مشتریان، تنظیم‌گری روابط با رقبا و غیره از جمله خدمات تخصصی آزمایشگاه فناوری‌های نوین تجارت و مالی در حوزه تجاری است.

وی از تحلیل بازار نظام بانکی، بازار خدمات بیمه، بازار سرمایه و بازارهای مکمل حوزه مالی و همچنین بررسی ریسک و بازدهی سرمایه‌گذاری، تعیین مکانیسم‌های تأمین مالی و سرمایه‌گذاری مناسب و غیره به عنوان خدماتی نام برد که در این آزمایشگاه در حوزه مالی ارائه می‌شود.

رئیس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران از جلب حمایت نهادهای ذیربط حاکمیتی، عمومی و دولتی و همچنین حامیان از بخش خصوصی به منظور تجهیز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آزمایشگاه خبر داد و تاکید کرد: خدمات آزمایشگاه فناوری‌های نوین تجارت و مالی به طور جدی مورد نیاز اشخاص حقیقی و حقوق جامعه است.

براساس اعلام دانشگاه تهران، روزا هندیجانی دانشیار دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی وابسته دانشکده تجارت و مالیه عهده‌دار مسوولیت آزمایشگاه فناوری‌های نوین تجارت و مالی شده است.

کد خبر: 78864

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0