نویسنده: مهدی محسنی نیا

بینش رسانه‌ای
4 بهمن 1402 - 3:30 ب.ظ

نوع نگرش رسانه مکتوب به مخاطب خود

نگرش رسانه مکتوب نسبت به مخاطبان خود می‌تواند به عنوان یک موضوع گسترده و چند جانبه مورد بررسی قرار گیرد.

بینش رسانه‌ای
3 بهمن 1402 - 3:30 ب.ظ

نگاهی اجمالی به مخاطبین انواع رسانه

مخاطبان رسانه‌ها به عنوان گروهی از افرادی تعریف می‌شوند که با استفاده از رسانه‌ها وسایل ارتباط جمعی را دریافت و تجربه می‌کنند. مخاطبان رسانه‌ها می‌توانند در انواع و اقسام رسانه‌ها حضور داشته باشند.

بینش رسانه‌ای
2 بهمن 1402 - 3:04 ب.ظ

تفاوت اثرگذاری میان رسانه‌های دیداری و نوشتاری چیست؟

تفاوت اثرگذاری بین رسانه‌های دیداری و نوشتاری به میزانی که یک فرد را تحت تأثیر قرار می‌دهند و نوع ارتباطی که برقرار می‌کنند، بستگی دارد.

اقتصادی
28 دی 1402 - 8:00 ق.ظ

گزارش تصویری بازدید از کارخانه قالی سلیمان

گزارش تصویری بازدید از کارخانه قالی سلیمان

بینش رسانه‌ای
25 دی 1402 - 1:00 ب.ظ

آیا رسانه کارکرد مثبت بر اندیشه دارد؟

رسانه‌ها با تأثیر قوی خود بر جوامع و فرهنگ‌ها، می‌توانند تأثیرات مثبت و منفی بر اندیشه داشته باشند.

بینش رسانه‌ای
27 آذر 1402 - 7:00 ب.ظ

سلسله یادداشت‌های بینش رسانه‌ای:

تعریف و گفتمان خبر خوب از منظر رسانه

خبر خوب یک اطلاعات یا رویدادی است که معمولاً برای افراد خوشحالی و خوشایندی را به همراه دارد.

بینش رسانه‌ای
18 آذر 1402 - 4:00 ب.ظ

بینش رسانه‌ای؛

دور از ذهن‌ها باور پذیرند یا نه؟

به مفهوم و محتوای آنچه در نظر گرفته می‌شود بستگی دارد. ذهن انسان قادر است اطلاعات را پردازش کند و نتیجه‌ای را براساس آنچه که به عنوان ورودی دریافت می‌کند، تولید کند.

بینش رسانه‌ای
11 آذر 1402 - 3:22 ب.ظ

بازتاب خبر یک رسانه چه عواقبی دارد

بازتاب خبر یک رسانه می‌تواند عواقب متنوعی داشته باشد. در این مطلب برخی از این عواقب را بررسی خواهم کرد.