دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی با خیرین استان اصفهان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان با خیرین استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی اصفهان، علی اعتصام پور ضمن خوشامد گویی گزارشی از عملکرد مراکز درمانی استان و خدمات ارائه شده به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه نمود.
اعتصام پور در خصوص هزینه های درمان گفت: در سال 92 هزینه درمان حدود پانصد و هفتاد وشش میلیارد تومان بوده که این عدد در سال 1400 به دو هزار و چهار صد میلیارد تومان رسیده است.
مدیر درمان ادامه داد: همچنین پد بالگرد بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نیز با مساحت ۹۰۰ متر مربع زیربنا با همکاری خیرین و با مشارکت ویژه هوانیروز اصفهان برای خدمات رسانی مهیا شده است.
وی با گلایه از دانشگاه علوم پزشکی در خصوص عدم همکاری برای استقرار نسخه الکترونیک در مراکز دانشگاهی گفت: طرح نسخه الکترونیک یک الزام قانونی و  بهترین کمک برای ایجاد کارن الکترونیک سلامت و بروز بودن پرداخت می باشد.
اعتصام پور با تاکید بر تعامل دو طرفه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان و خیرین افزود: تعامل بین مدیریت درمان و خیریه های استان باعث ارائه خدمات مطلوبی به مردم این استان می شود.
خیرین استان هم ضمن تشکر از زحمات مدیر درمان علی الخصوص در دوران کرونا، یادآور شدند که انجمن های خیریه استان با وجود تمام مشکلات حدود 30 درصد درمان شهر اصفهان را پوشش می دهند بدون اینکه کمکی از جایی دریافت نمایند.
در پایان این نشست هم با توجه به مشکلات پیش روی مدیریت درمان و مراکز خیریه استان بحث و تصمیماتی جهت رفع موانع گرفته شد.

کد خبر: 46857

منبع: روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0