19 شهریور 1402 - 3:00 ب.ظ

۶۵۷ هزار تن محصولات کشاورزی توسط تعاون روستایی کردستان خریداری شد

مدیر تعاون روستایی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۵۷ هزار تن محصولات کشاورزی به طور تضمینی توسط شبکه تعاون روستایی استان خریداری شده است.

به گزراش یاقوت نیوز؛ بهرام کوشکی روز یکشنبه به مناسبت هفته تعاون در نشستی با خبرنگاران استان در سنندج با اشاره به اینکه در سال زارعی جاری افزون بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن گندم مازاد برنیاز در استان به طور تضمینی خریداری شده است، افزود: از این میزان ۶۵۳ هزار تن توسط شبکه تعاون روستایی استان خریداری شد.

مدیر تعاون روستایی کردستان ادامه داد: از ۸۲ مرکز خرید تضمینی گندم در استان ۶۲ مرکز مربوط به شبکه تعاون روستایی بوده است.

 

۶۵۷ هزار تن محصولات کشاورزی توسط تعاون روستایی کردستان خریدار

 

کوشکی یادآور شد: این شبکه تعاونی افزون بر گندم، چهار هزار و ۲۲ تن کلزا و ۱۴ تن هم گلرنگ به طور تضمینی از کشاورزان استان خریداری کرده است.

وی بیان کرد: هر کیلوگرم گندم به قیمت ۱۵۰ هزار ریال، کلزا ۳۰۰ هزار ریال و گلرنگ هم ۲۷۰ هزار ریال از کشاورزان استان به طور تضمینی خریداری شده است.

مدیر تعاون روستایی کردستان گفت: افزون بر خرید تضمینی، بخشی از محصولات کشاورزی هم چون خیار، گوجه فرنگی، ذرت دانه ای، ذرت علوفه ای و جو به طور توافقی از کشاورزان خریداری کرده ایم.

کوشکی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ هزار تن محصولات کشاورزی توسط این شبکه به طور توافقی خریداری شده است که بیشترین این محصولات شامل خیار، ذرت دانه ای و ذرت علوفه ای است.

کد خبر: 80957

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0