24 بهمن 1402 - 10:30 ق.ظ

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

وجود ۷ هزار رأی اولی‌ در استان برای شرکت در انتخابات

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان شور و‌ اشتیاق دانش‌آموزان و مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن را زمینه‌ساز حضور پرشور در روز یازدهم اسفندماه در پای صندوق های رأی دانست و گفت:نزدیک به ۷هزار رأی اولی‌ استان با‌ شرکت در انتخابات می‌توانند در سرنوشت جامعه سهیم باشند.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛  به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، رسول شیدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در ایام دهه‌ فجر امسال برنامه‌های متنوعی از جمله محافل قرآنی، کلاس‌های جهاد تبیین و اردو‌های نوجوان پیشران انقلاب اسلامی، مختص شورا‌های دانش‌آموزی مدارس تدارک دیده شده بود.

وی افزود: دانش‌آموزان در روز بیست و دوم بهمن امسال با شهدا و پیمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

شیدایی افزود: نزدیک به ۷هزار دانش‌آموز رای اولی در روز یازدهم اسفندماه همگام با مردم ایران در پای صندوق‌های رای حاضر شده و وفاداری خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جهانیان اثبات خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در مورد نقش‌آفرینی رأی اولی‌ها در انتخابات، گفت: رأی اولی‌ها با‌ موج آفرینی خود، همانند قیام سی‌ام مهر ۱۳۵۷، بار دیگر دِین خود‌ را به انقلاب اسلامی ادا خواهند کرد.

شیدایی گفت: رأی اولی‌ها همراه با مردم ایران می‌توانند با انتخاب اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنند و در سرنوشت جامعه خود سهیم باشند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان با شرکت در انتخابات، بار‌ دیگر پرچم سه رنگ کشورمان را در بلند‌ترین قله‌ جهان به اهتزاز در می آورند و نقشه‌ شوم دشمنان‌ را نقش بر آب می کنند.

کد خبر: 87793

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0