12 آذر 1402 - 5:00 ب.ظ

نشست خبری پیش از بازی سپاهان ایران و الاتحادعربستان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، گفت: الاتحاد تیم بزرگی است و در جده طرفداران زیادی دارد، اما سپاهان به اینجا آمده تا دستاورد مثبت و بزرگی داشته باشد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان

در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با الاتحاد عربستان، بیان کرد: استقبال گرمی از ما در فرودگاه توسط نماینده باشگاه الاتحاد شد. برخی اوقات فوتبال اهمیت کمتری دارد و موضوع مورد توجه همین استقبال از ما در فرودگاه بود. الاتحاد نماینده کشور عربستان است که در آینده میزبان جام جهانی خواهد بود. از استقبالی که از ما داشتند نهایت تشکر را دارم.

وی افزود: الاتحاد به دور بعدی صعود کرده اما ما فردا انتظار یک بازی خوب و جذاب را داریم، آن هم فوتبالی که شور و شوق ما را بیشتر خواهد کرد تا بتوانیم دوستان بیشتری پیدا کنیم. نمی‌دانم فردا ما برنده خواهیم شد یا الاتحاد. اما موضوع مهم احترام گذاشتن به فوتبال و هواداران است.

سرمربی سپاهان در واکنش به این موضوع که آیا این تیم بعد از ۱۱ سال از دور گروهی صعود می‌کند یا نه؟ گفت:‌ این سوال من را به فکر کردن وادار می‌کند. باید از خودم سوال کنم پس من اینجا چه‌کاره هستم؟ ما اینجایم تا یک دستاورد مثبت را به دست بیاوریم. فردا یک بازی سخت با الاتحاد داریم و همه درها برای صعود ما به مرحله بعد باز است. پس خوشحال می‌شویم اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم.

مورایس در خصوص نونو اسپریتو سرمربی سابق الاتحاد، بیان کرد: در فوتبال تغییرات همیشه وجود دارد و باید خود را با این موضوع تطبیق دهیم. هیچ تیمی همیشه یکسان نخواهد بود.کاری که ما می‌کنیم آماده شدن برای بازی با الاتحاد است. من گایاردو سرمربی جدید الاتحاد را به خوبی می‌شناسم. زمانی که در رئال‌مادرید بودم او نیز در این تیم بود. الاتحاد همیشه تیم بزرگی بوده چه با نونو چه با گایاردو. من در عربستان و حضور داشتم و می‌دانم الاتحاد چه تیم بزرگی است و چقدر در جده مردم این تیم را دوست دارند. ما آماده رقابت با الاتحاد هستیم.

وی در مورد رویارویی با برخی از شاگردان سابق خود در بازی فردا، گفت : بازیکنانی که در الاتحاد حضور دارند را من می‌شناسم و بعضی از آنها شاگردانم بوده‌اند. ۳ سال با کریم بنزما در رئال‌مادرید کار کرده‌ام. فابینیو را مورینیو به تیم بزرگسالان آورد. ژوتا نیز شاگرد من بود. کانته زمانی که در چلسی بود با او کار کردم و مربی او بودم. باعث افتخار من است که با این بازیکنان کار کردم و حالا مقابل آنها بازی می‌کنیم.

تیم فوتبال سپاهان ایران در حالی از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه فردا شب به میهمانی الاتحاد می‌رود که برای صعود به مرحله حذفی نیاز مبرمی به کسب برتری مقابل نماینده عربستان دارد.

کد خبر: 84993

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0