9 شهریور 1402 - 9:00 ق.ظ

نام مهرداد محمدی در سیاهه رکوردهای آبی پوشان ثبت شد

تیم فوتبال استقلال تهران در شرایطی ۳ امتیاز ارزشمند دیدار مقابل همنام خوزستانی خود را کسب کرد که مهرداد محمدی با به ثمر رساندن هزارمین گل تاریخ باشگاه در لیگ برتر نام خود را در سیاهه رکوردهای این باشگاه ماندگار کرد.

به گزراش یاقوت نیوز؛ شادی نکردن مهرداد محمدی بعد از به ثمر رساندن اولین گل در لباس استقلال اما هواداران این تیم را متعجب کرد زیرا آنها توقع داشتند بمب نقل و انتقالاتی تابستانی‌شان، پس از زدن چنین گل پراهمیتی، خوشحالی خود را بروز دهد. ستاره‌ای که سرنوشت برایش جور دیگری نوشته شده بود و از تشویق پرسپولیس روی سکوهای آزادی به ثبت خاص‌ترین گل تاریخ باشگاه رقیب در لیگ برتر رسید. در این بین هواداران استقلال هم در نشست خبری به پاسخ سوال خود رسیدند و با صحبت‌های نکونام متوجه شدند که ستاره محبوب‌شان چه مسئولیت‌پذیری ستودنی‌ای داشته و در فاصله‌ای کوتاه پس از درگذشت دایی خود، برای تیمش به میدان رفت و گلزنی کرد. اتفاقی که با تحسین و تمجید جواد نکونام هم همراه شد و سرمربی آبی‌ها هنوز عرق مهرداد خشک نشده بود، با تقدیر از بازیکن تاثیرگذار تیمش، سعی کرد به او روحیه و تسلی خاطر دهد.
در واقع باید گفت حضور مهرداد محمدی از ابتدا در ترکیب استقلال نوید ورود یک مهره تازه نفس به جمع آبی پوشانی را می داد که پس از جدایی محمد محبی و مهدی قایدی خلاء نبودن این دو را به وضوح حس می کردند. نکته جالب توجه جثه و سبک بازی مهرداد محمدی با مهدی قایدی است که او نیز در پست وینگر پابه توپ است و توانایی عبور از بازیکن روبرویی اش را دارد. گرچه این بازیکن قدرت دریبلینگ بالای مهدی قایدی را ندارد اما در بحث برهم ریختن توازن در سازمان خط دفاعی حریف یک مهره تأثیرگذار برای استقلال به شمار می رود. او در دیدار با استقلال خوزستان دقیقا همان کاری را کرد که اگر مهدی قایدی هم بود انجام می داد. دویدن به چپ و راست و قرار گرفتن در زوایای کور مدافعان از جمله خصوصیات بازی مهرداد محمدی بود که در نهایت نیز توانست از همین مسیر به گل برسد.
مرور دوباره صحنه گل استقلال نشان می دهد او در حالی از بین ۴ مدافع استقلال خوزستان ظاهر می شود که کمتر کسی انتظار بودنش مهرداد محمدی در آن نقطه را داشت. او آمد و با قامت کوتاهش ضربه سر زد و گل سه امتیازی را تقدیم نکونام و هواداران کرد. زدن یک گل و ایجاد چند موقعیت برای هم تیمی ها در اولین بازی که محمدی در ترکیب اصلی به میدان آمده بود اتفاق خوبی بود که قطعا می تواند نویدبخش ورود یک مهدی قایدی تازه در ترکیب استقلال را به هواداران بدهد. به ویژه در آستانه دیدار هفته پنجم و رویارویی با پرسپولیس.
همچنین در این دیدار سیدحسین حسینی موفق شد سومین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند. گلر ایران در جام جهانی قطر در حالی این بازی را بدون دریافت گل پشت سر گذاشت که در ۳۶۰ دقیقه قبلی تنها یک بار آن هم روی ریباند پنالتی دروازه‌اش را باز شده دیده و از این نظر عملکرد قابل توجهی داشته است.
موضوعی که به کنفرانس سرمربی استقلال پس از برد هم راه پیدا کرد و از نکونام در مورد عملکرد دروازه‌بان تیمش سوال کردند که واکنش جالب او را در پی داشت: «غیر از این از حسینی توقع نداشتیم. با وجود فشارهای سال گذشته او را نگه داشتیم چون به او اعتقاد داشتم. سالی که خودم به استقلال آمدم، سید هم حضور داشت. او کاپیتان و بزرگ استقلال است. اعتقاد قبلی من این است که سید یکی از بهترین گلرهای ایران است و هست، این را ثابت کرده است. ما از سید فقط توقع همین عملکرد را داریم. حسینی بزرگ‌ تر، بهترین بازیکن و کاپیتان تیم است و می‌تواند بهترین گلر تیم ملی باشد.»
حمایت ویژه نکونام از گلر استقلال حالا اعتمادبنفس مضاعفی به سنگربان باتجربه آبی‌ها می‌دهد. گلری که پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پرفراز و نشیب در سال گذشته، در بهترین فرم ممکن لیگ جدید را استارت زده و هواداران را به داشتن گلری در سطح تیم ملی همچون دوران اوج حسینی، خوشبین کرده است.

کد خبر: 80478

نویسنده: : آررزو غفوری

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0