10 خرداد 1401 - 2:00 ب.ظ

همدان- منیژه فرهانپور

طوس در همدان اجرایی می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت طرح واکنش سریع(طوس) راهداری در محور‌های ارتباطی استان آغاز می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت طرح واکنش سریع(طوس) راهداری در محور‌های ارتباطی استان آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان، صفر صادقی راد افزود: این طرح به منظور ارتقای کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات راهداری و اولویت دهی به نیازهای ضروری تامین ایمنی راه ها و با هدف افزایش رضایتمندی کاربران جاده ای اجرایی می شود.

وی با اشاره به ایجاد شبکه همیاران مردمی دولت در اجرای طرح واکنش سریع(طوس) اظهار داشت: از تمامی هم استانی‌های عزیز و کاربران جاده‌ای به ویژه رانندگان حرفه‌ای که در سطح راه‌های استان تردد دارند، دعوت می شود مشکلات مرتبط با ایمنی راه‌ها را که نیازمند اقدام سریع برای برطرف کردن دارد را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ گزارش دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان یادآور شد: موضوعات قابل گزارش در مرحله نخست، لکه گیری و اصلاح چاله‌های مخاطره آمیز در راه‌ها، پاکسازی و شستشوی علایم و تابلو‌های ایمنی موجود، پاکسازی اجسام زاید از سطح و شانه راه‌ها، رفع نقص و عیب از تابلو و علایم و تجهیزات ایمنی موجود، تکمیل علایم در پیچ‌های تند بدون علایم کافی، رفع نقص حفاظ ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز، آشکار سازی موقعیت‌های غیرمنتظره و مخاطره آمیز و ایمن سازی مخاطرات بالقوه منجر به حادثه یا انسداد جاده‌ها است.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه است.

کد خبر: 70215

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 1

باسلام، واقعا” از یکسال پیش که مدیر کل جدیدراهداری و حمل ونقل استان منصوب شده؛ تحولات اساسی در بخش راهها،ایمنی،حمل ونقل، تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات رانندگان ایجادشده به نظرم دلیلش جهادی و انقلابی و حضور میدانی ایشان در تمام مسائل مربوطه درسطح استان و مشکلات هستش/خداخیرش بده