20 شهریور 1402 - 5:30 ب.ظ

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سلاح دشمن سحر رسانه است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:امروز سلاح دشمن سحر رسانه است. دشمن می گوید مردم بر مبنای خیال و تصویر ذهنی تصمیم می گیرند و بر همین مبنا دارند کار می کنند و یک امپراتور رسانه ای بر مبنای دروغ درست کرده اند.

به گزارش یاقوت نیوز؛ سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در نخستین یادواره ۱۴ شهید رسانه ای استان همدان با اشاره به اینکه خانواده شهدا باید الگوی خط مقدم جنگ نرم با دشمن باشند اظهار کرد: روزی خط مقدم جبهه ها به دست رزمندگان دفاع مقدس بود و خبرنگاران دقایقی و روزهایی با آنها همراهی می کردند اما امروزه جبهه اصلی منتقل شده به جایی که خبرنگاران خط مقدم این جبهه جنگ نرم هستند.

وی با بیان اینکه چون دشمن در مقابل قدرت شکست ناپذیر رزمندگان حزب اللهی در ایران، لبنان، سوریه، افغانستان و یمن شکست خورده و دشمن خلع سلاح شده است، افزود: مقاومت جانانه ملت ها و پیشتاز آنها ایران اسلامی آنها را محروم  کرده که از سلاح استفاده کنند فلذا مجبورند نقطه قوتی چون جنگنده، ماهواره و … استفاده کنند و سالانه۷۰۰ میلیارد دلار هزینه آمریکا برای جنگ در منطقه به آنها  فرصت نداد که مزدوران خود را از عراق بیرون ببرند.

سردار نقدی ادامه داد: در جنگ آمریکا و عراق ۶۴۰ هزار سلاح، ۸ هزار کامیون و ۲۰۰ فروند هواپیما آمریکا در منطقه به جا گذاشته و  جز هزینه های جنگی در پایان جنگ برایشان چیزی باقی نمانده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  گفت: علاوه بر بدهی ۳۳ هزار میلیاردی آمریکا در جنگ های منطقه آمریکا در جذابیت های دروغین رنگ باخته و شکست خورده و تفکر ۳۰۰ ساله آمریکایی چیزی جز فقر و فلاکت، رشد منفی جمعیت و جامعه در حال اضمحلال چیزی باقی نگذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه امروز سلاح دشمن سحر رسانه است خاطرنشان کرد: دشمن می گوید مردم بر مبنای خیال و تصویر ذهنی تصمیم می گیرند و بر همین مبنا دارند کار می کنند و یک امپراتور رسانه ای بر مبنای دروغ درست کرده اند.

نقدی ادامه داد: دشمن با تصویر سازی های غلط ملت ها را به پوکی می کشاند و می خواهد آنها را از اصالت خود دور کند اینجا جلوه رسانه اهمیت دارد. جنگ اصلی اینجاست اگر ما در این‌جبهه موفق شویم و واقعیت ها را آنجور که هست نشان دهیم شکست دشمن قطعی است.

وی تاکید کرد: امروز رزمنده اصلی شما خبرنگاران هستید که برای تبیین واقعیت و تصویر درست از واقعیت باید در این صحنه روز و شب نداشته باشید.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهدا قهرمانان بزرگ و مثال زدنی هستند که هر کدام می توانند قهرمان جهانی برای دنیا باشند گفت: آیت الله شهید مدنی ره یک‌مرد وارسته و پاک بودند که در اوج کرامت های انسانی می توانند الگو باشند.

نقدی با اشاره اینکه جوانان ما شهدا را نمی شناسند و با تصویرسازی غلط دشمن مأنوس هستند عنوان کرد: جا دارد هر جوان همدانی عاشق و دلداده شهید آیت الله مدنی، شهید همدانی، شهید رسول حیدری و… باشد. قهرمانان کم‌نظیر و زیادی داریم اما جوانان اینها را نمی شناسند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه غلبه بر دشمن انسجام و وحدت می‌خواهد و با پراکندگی نمی‌شود تصریح کرد: مشکل ما در رسانه پراکندگی است، اما رسانه‌های بیگانه با یکپارچگی مباحث مورد نظر خود را منتشر می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به جنایات آمریکا و لزوم انعکاس آن گفت: طی یک سال در زندان‌های آمریکا ۴ هزار و ۲۳۴ نفر فوت شدند که این گزارش دادگستری آمریکا به کنگره است که در سی‌ بی اس هم منتشر شده، اما کسی آن را نمی‌گوید و این نتیجه تصویرسازی است.

نقدی با بیان اینکه آنها هزاران برابر ما امکانات رسانه‌ای دارند بنابراین باید متحد شده و هماهنگ عمل کرده و همدیگر را پشتیبانی کنیم افزود: همه باید یکپارچه عمل کنیم وگرنه نمی‌توانیم بر سحر رسانه‌ای غلبه کنیم.

وی با بیان اینکه امروز رسانه‌ها رزمندگان خط مقدم جنگ با دشمن هستند خاطرنشان کرد: امروز ما نزدیک قله هستیم و این یک واقعیت است، در آستانه پیروزی‌های بزرگ هستیم، باید ایده داد و همه بدانند به شیرینی و حلاوت فتح این قله خواهیم چشید.

 

 

کد خبر: 81036

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0