31 مرداد 1402 - 7:00 ب.ظ

روند آماده‌سازی تیم ملی واترپلو در اردوی صربستان

ملی‌پوشان واترپلو ایران که برای آماده‌سازی جهت حضور پر قدرت در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ از روز چهار شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ راهی کشور صربستان شده بودند در حال پیگیری تمرینات خود هستند.

به گزراش یاقوت نیوز؛ تیم ملی واترپلو ایران پس از برگزاری یک دوره تمرینات متداوم و پرفشار در محل استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی بامداد روز چهارشنبه (۲۵ مرداد ۱۴۰۲) برای پیگیری تمرینات خود به منظور آماده سازی بیشتر برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ راهی کشور صربستان شد. تیم ملی واترپلو ایران پیش از این یک اردوی مشترک نیز با تیم دوم صربستان در تهران داشتند.

ملی‌پوشان ایران پس از ورود به کشور صربستان در محل هتل رویال شهر بلگراد مستقر شدند و در نوبت عصر نخستین تمرین خود را در استخر میلان روویچ این شهر برگزار کردند. طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی کادرفنی تیم، قبل از شروع دیدارهای تدارکاتی دور اول این اردو، ملی پوشان ایران در دو نوبت صبح و عصر به انجام تمرینات و مرور تاکتیک‌های مربیان پرداختند.

در دور اول این اردوی تدارکاتی تیم ملی ایران در یک تورنمت، با حضور سه تیم باشگاهی صربستان در استخر میلان روویچ به رقابت پرداخت. واترپلوئیست‌های ایران در نخستین دیدار خود به مصاف تیم باشگاهی سرونازوزدا رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۱۴ بر ۹ به سود ایران به پایان رسید. در ادامه ملی‌پوشان ایران در بازی‌های دوم و سوم خود با تیم های والیس و استاری گراد(رد استار) نتیجه را واگذار کردند.

نتایج دیدارهای ملی‌پوشان ایران در دور نخست اردوی تدارکاتی صربستان:

ایران ۱۴ – ۹ باشگاه سرونازوزدا

ایران ۱۱ – ۱۴ باشگاه والیس

ایران ۸ – ۱۹ باشگاه استاری گراد

پس از خاتمه این دیدارهای تدارکاتی، ملی‌پوشان ایران به پیگیری ادامه تمرینات خود پرداختند و روز گذشته (دوشنبه) شهر بلگراد را به مقصد شهر شاباتز ترک کردند تا یک دیدار تدارکاتی دیگر با تیم باشگاهی این شهر برگزار کنند.

دور دوم این اردوی تدارکاتی در شهر کراگویوا صربستان پیش‌بینی شده است و ملی‌پوشان واترپلو ایران فردا (چهارشنبه) عازم این شهر خواهند شد تا علاوه بر پیگیری ادامه تمرینات خود در یک دوره مسابقات تدارکاتی با حضور چند باشگاه صربستانی دیگر شرکت کنند.

اسامی بازیکنان تیم واترپلو اعزامی به اردو آماده‌سازی کشور صربستان:

سهیل رستمیان، عرشیا الماسی، مهدی یزدانخواه، مهدی برزگری، امیرحسین رهبر، علیرضا مهری، امین قویدل، پیمان اسدی، عرفان صدرنیا، امیررضا جلیل پور، حسین لاله سیاه، خشایار ضیاءالدین، نیما خوشبخت، امید آقایی کریم، مهدی دایی تقی، حامد کریمی (دروازه‌بان)، امیرعطا خزائی (دروازه‌بان)، علیرضا رضایی (دروازه‌بان).

کادرفنی: مهدی پنام تاش _ سرمربی، امیرعباس اکبر نژاد _ مربی دروازبانان و آنالیزور، دژان میلاکوویچ _ مدیر فنی، سیروس طاهریان _ سرپرست، امیر همراهی _ دستیارسرمربی

کد خبر: 79756

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0