26 شهریور 1402 - 8:30 ق.ظ

 معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری همدان خبر داد:

رایگان شدن ناوگان اتوبوسرانی در هفته نخست مهرماه

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان گفت: استفاده از ناوگان اتوبوسرانی برای هفته نخست مهرماه رایگان شد. 

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان، وحید علی ضمیر معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان سهم مباحث عمرانی و ترافیکی را در استقبال از مهر مهم دانست و اظهار کرد: نظافت و پاکسازی داخل اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها ، نصب و ترمیم علایم خط کشی و عبور عابر پیاده در مناطق پرتردد و پرخطر، رنگ‌آمیزی سرعتکاه‌ها و اصلاح چراغ‌های ترافیکی و خط کشی عابر پیاده مدارس، شستشو و ترمیم تابلوهای راهنمایی رانندگی، سیلندرهای ترافیکی و چراغ های چشمک زن ، نظارت کامل بر شرکت های ساماندهی سرویس مدارس و کلیه تاکسی ها از جمله این اقدامات است.

وی به یکی از اقدامات مهم شهرداری برای استقبال از ماه مهر اشاره کرد و افزود: به پیشنهاد سازمان فرهنگی در راستای افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی مقرر شد استفاده از اتوبوس برای هفته اول ماه مهر رایگان شده است.

علی ضمیر ابلاغ نرخ نامه سرویس مدارس را پیش از شروع مدارس اقدامی ارزشمند دانست و گفت: در راستای ساماندهی سرویس مدارس حق سرویس طبق تعرفه منطقی تعیین شد تا خانواده‌ها و رانندگان دچار مشکل نشوند.

وی از ورود اتوبوسها به ناوگان حمل ونقل عمومی تا مهرماه خبر داد و خاطرنشان کرد: 15 دستگاه اتوبوس در حال بازسازی است که تا مهرماه تحویل گرفته می شود و 4 دستگاه از 12 دستگاه اتوبوس برای تقویت خطوط شهر همدان وارد ناوگان می شود.

 

 

 

 

کد خبر: 81177

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0