20 آذر 1402 - 1:00 ب.ظ

راه‌اندازی مرکزمشاوره و خدمات روانشناختی در انجمن روانشناسی ایران

رییس انجمن علمی روانشناسان ایران، از راه‌اندازی مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی این انجمن خبر داد و گفت: در این مرکز خدمات آنلاین مشاوره و روان‌درمانی تخصصی توسط متخصصان مجرب روانشناسی و مشاوره و زیرنظر اساتید و متخصصان مطرح کشور ارائه می‌شود.

به گزارش یاقوت نیوز؛ از روابط عمومی انجمن علمی روانشناسان ایران، حمید پورشریفی، با بیان اینکه این خدمات که با تعرفه مصوب سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور برای ایرانیان داخل و خارج از کشور ارائه می‌شود، افزود: مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره انجمن روان‌شناسی ایران با مجوز سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره فعالیت می‌کند.

وی، ادامه داد: در این مرکز مشاوره خدمات مشاوره‌ای تلفنی و تصویری انجام می‌شود و مشاوره و روان‌درمانی فردی و بزرگسال، مشاوره پیش از ازدواج، زوج و خانواده، مشاوره تحصیلی، مشاوره کودک و نوجوان، روانپزشکی و روانسنجی) توسط متخصصان روانشناسی و مشاوره با تعرفه مصوب سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ارائه می‌شود.

رییس انجمن علمی روانشناسان ایران ادامه داد: این انجمن در تداوم وظایف اصلی خود، یعنی توسعه و ترویج علم روان‌شناسی، فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهد که کسب رتبه A در سیزده سال متمادی و اخذ جوایز مختلف از جمله نائل شدن به انجمن رتبه برتر کشور از ثمرات آن است.

وی، ادامه داد: هم‌اکنون بر اساس اساسنامه انجمن، که فعالیت‌های حرفه‌ای و ارایۀ خدمات را برای این انجمن تعیین کرده است، مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره انجمن روان‌شناسی ایران، فعالیت خود را آغاز کرده است و هدف اصلی تأسیس این مرکز، بهره‌گیری از ظرفیت‌های تخصصی بالای اعضای انجمن و تسهیل دسترسی عموم جامعه به خدمات مشاوره و روان‌درمانی با استانداردهای معتبر و با هزینه مناسب است.

پورشریفی با اشاره به اینکه مجوز فعالیت مرکز مشاوره انجمن روان‌شناسی ایران از طرف سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور صادر شده است، افزود: با توجه به حساسیت خدمات روان‌شناسی و ضرورت رعایت حقوق مراجعان، سعی شده است متخصصان با فرآیند علمی مناسب، در دو مرحلۀ آزمون و نیز مصاحبه توسط شورای علمی این مرکز، که از متخصصان نام‌آور و اعضای هیأت مدیره انجمن هستند، گزینش شوند.

به گفته وی، ورود به صفحه مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی انجمن روانشناسی ایران از طریق لینک https://iranpa.org/clinic امکانپذیر است.

کد خبر: 85281

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0