13 آبان 1402 - 3:00 ب.ظ

خسروپناه: تدوین سند ملی تئاتر باید سریع‌تر انجام شود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تدوین سند ملی تئاتر گفت: با همکاری هنرمندان، باید این سند سریع‌تر تدوین شود تا مسائل مختلف تئاتر از جمله تبدیل اداره کل هنرهای نمایشی به سازمان و اختصاص بودجه مناسب برای تولید آثار محقق شود.

به گزارش یاقوت نیوز؛ ‌از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه جمعه ۱۲ آبان ماه پس از نشست و گفت وگو با سیدمحمدجواد طاهری رئیس مجموعه تئاترشهر، از نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای نیز دیدن کرد.

خسروپناه در این دیدار خواستار توجه بیشتر مسئولان فرهنگی به هنر تئاتر شد و گفت: هنر تئاتر برای رشد و بالندگی، نیازمند توجه بیشتر مدیران و مسئولان فرهنگی است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تدوین سند ملی تئاتر خطاب به طاهری بیان کرد: با همکاری هنرمندان تئاتر، باید سند تئاتر هر چه سریعتر تدوین شود تا مسایل مختلف تئاتر از جمله تبدیل اداره کل هنرهای نمایشی به سازمان تئاتر و اختصاص بودجه مناسب برای تولید و اجرای آثار در تهران و شهرستان‌ها محقق شود.

خسروپناه: تدوین سند ملی تئاتر باید سریع‌تر انجام شود

خسروپناه پس از دیدن نمایش «پدر» با عوامل نمایش و رضا کیانیان، بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما، دیدار کرد و گفت: باید برای حل مشکلات تئاتر، با هنرمندان جلسات مستمر و پیگیر داشته باشیم. بنده شخصا برای تشکیل این جلسات اعلام آمادگی می‌کنم.

کد خبر: 83668

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0