2 بهمن 1402 - 1:00 ب.ظ

حضور موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در فجر ۴۲

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تئاتر «پشت چراغ قرمز» در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نمایش «پشت چراغ قرمز» به نویسندگی و کارگردانی محسن سلیمانی فارسانی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (۴ و ۵ بهمن ماه) از ساعت ۱۹ در تالار سنگلج میزبان علاقمندان است.

این نمایش با موضوع تاثیر ویژگی‌های شخصیتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر نسل جوان با روایتی متفاوت و طنازانه در بخش هویت ملی چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارد.

ترویج ارزش‌های ستوده و مفاهیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با زبان نمایش که یکی از تأثیرگذارترین هنرها روی مخاطب است؛ از رسالت های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

این نمایش با اجرای ۶۵ دقیقه‌ای هفت بازیگر دارد و محمد بیاتی، محسن شفیعی، رضا محمدیان، مرضیه آقاسی، طاهره بهرامی، عاطفه فطوره‌چی و عارف صیدلی در آن ایفای نقش‌ می کنند.

فرهاد بابایی طراحی نور، مژگان بیاتی طراحی گریم، شهلا لرستانی طراحی لباس، مصطفی وطنی دستیاری کارگردان و مهران نیکوزاده آهنگسازی این نمایش را بر عهده دارند.

چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با ریاست کاظم نظری و دبیری مهدی حامدسقایان، از ۲۷ دی تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ در تهران در حال برگزاری است

کد خبر: 87158

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0