19 آذر 1402 - 5:00 ب.ظ

حضور پرتعداد طلایی پوشان در تیم منتخب هفته با تکرار یک ستاره

نمایندگان هفت تیم در ترکیب منتخب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال حضور دارند که طی آن، سپاهان اصفهان با توجه به برتری پرگلی که داشت، ۳ نماینده دارد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ هفته دوازدهم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد. در مجموع ۱۳ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد که نسبت به هفته‌های قبل، شاهد گل‌های کمتری بودیم. فقط ۳ میزبان به برتری رسیدند و ۲ دیدار نیز برنده نداشت تا شاهد برتری ۳ تیم میهمان باشیم.

در ترکیب منتخب هفته دوازدهم، نمایندگان ۷ تیم حضور دارند. سپاهان اصفهان با توجه به برتری پرگلی که داشت با ۳ نماینده در صدر قرار دارد و پشت سر آن‌ها پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین با ۲ نماینده در رتبه دوم قرار گرفته است. تیم‌های فولاد خوزستان، نساجی مازندران، آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز نیز با یک نماینده ترکیب منتخب هفته دوازدهم را تشکیل می‌دهند.

دروازه‌بان: کریستوفر کنت (فولاد خوزستان)

فولاد پس از ۱۴ فصل موفق به کلین‌شیت برابر استقلال در اهواز شد. کریستوفر کنت دروازه‌بان اتریشی این تیم بارها با واکنش‌ها و خروج‌های مطمئن خود مانع از گلزنی بازیکنان استقلال شد. کنت ۶ مهار موفق در این دیدار به ثبت رساند تا با نمره ۸.۲۱ بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

حضور طلایی پوشان در تیم منتخب هفته با تکرار یک ستاره

مدافعین: امیرمحمد هوشمند (نساجی مازندران)، دانیال اسماعیلی‌فر (پرسپولیس)، رامین رضاییان (سپاهان اصفهان) و علی آزادمنش (شمس‌آذر قزوین)

دومین گل هوشمند در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران حکم ۳ امتیازی حساس نساجی مقابل استقلال خوزستان را امضا کرد تا شاگردان مهدی رحمتی را کمی از بحران خارج کند. هوشمند با نمره ۷.۸۲ موفق شد بهترین بازیکن زمین نیز لقب بگیرد.

حضور طلایی پوشان در تیم منتخب هفته با تکرار یک ستاره

اسماعیلی‌فر در روزی که پرسپولیس موفق شد به سختی از سد هوادار در ورزشگاه آزادی عبور کند، هم در دفاع و هم در حمله کارنامه قابل قبولی داشت. دانیال ۲ پاس کلیدی در این دیدار داشت و اگر بدشانس نبود حداقل یک پاس گل دیگر به نام خود ثبت می‌کرد، او همچنین ۸ عملکرد دفاعی موفق نیز داشت و با نمره ۷.۶۰ بهترین بازیکن زمین لقب گرفت. این بازیکن برای دومین بار در این فصل موفق به دریافت این عنوان شده است.

حضور طلایی پوشان در تیم منتخب هفته با تکرار یک ستاره

رضاییان در شرایطی موفق شد که برای هشتمین‌بار از روی ضربات ایستگاهی گلزنی کند که با ۳۵ گل به یکی از گلزن‌ترین مدافعین لیگ برتر تبدیل شده است. سوپر گل تماشایی او در دیدار مقابل مس‌رفسنجان باعث شد تا قفل دروازه این تیم باز شود و طلایی‌پوشان بعد از آن موفق شدند یک برد پرگل را در ورزشگاه نقش جهان ثبت کنند. رامین در این دیدار نمره ۷.۸۰ را بدست آورد و دومین بازیکن برتر زمین لقب گرفت.

حضور طلایی پوشان در تیم منتخب هفته با تکرار یک ستاره

مدافع سابق ون‌پارس اصفهان در این فصل عملکرد بسیار خوبی در سمت راست خط دفاعی شمس‌آذر از خود به نمایش گذاشت. شاگردان سعید دقیقی در ادامه روند رو به رشد خود موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر ملوان آمادهِ مهدی تارتار را در انزلی مغلوب کنند و آزادمنش هم در دفاع و هم در حمله کارنامه قابل قبولی داشت، او موفق شد نمره ۷.۵۰ را بدست بیاورد.

حضور طلایی پوشان در تیم منتخب هفته با تکرار یک ستاره

هافبک‌ها: علی‌اصغر اعرابی (شمس‌آذر قزوین)، سیدمهدی حسینی (تراکتور تبریز)، رضا شکاری (سپاهان اصفهان) و مهدی ترابی (پرسپولیس)

علی‌اصغر اعرابی بهترین زمان ممکن را برای نخسین گل‌های خود در لیگ برتر انتخاب کرد. او موفق شد هر ۲ گل شاگردان سعید دقیقی را مقابل ملوان به ثمر برساند. اعرابی که تاکنون در ۱۰ بازی در ترکیب شمس آذر به میدان رفته، در دیدار برابر استقلال و تراکتور پاس گل داده، اما موفق به گلزنی نشده بود. او با نمره ۸.۳۲ بهترین بازیکن زمین و بهترین بازیکن هفته لقب گرفت.

حضور طلایی پوشان در تیم منتخب هفته با تکرار یک ستاره

سیدمهدی حسینی قطعه گمشده پازل پاکو خمس در تراکتور با نمره ۷.۷۰ برای دومین هفته متوالی موفق شد عنوان بهترین بازیکن زمین را به نام خود ثبت کند و در ترکیب منتخب هفته ایرنا نیز قرار گیرد. او روی تنها گل تی‌تی‌ها برابر گل‌گهر تاثیر مستقیم داشت تا تراکتور موفق شود ۳ امتیاز حساس را بدست بیاورد.

حضور طلایی پوشان در تیم منتخب هفته با تکرار یک ستاره

شکاری بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود یک‌بار دیگر به ترکیب اصلی سپاهان مقابل مس‌رفسنجان برگشت و موفق شد عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. شکاری در دیدار مقابل مس دومین گل شاگردان مورایس را به ثمر رساند و موفق شد با نمره ۷.۷۱ سومین بازیکن برتر زمین لقب بگیرد.

حضور طلایی پوشان در تیم منتخب هفته با تکرار یک ستاره

مهدی ترابی یکی از بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته پرسپولیس بود ولی در این فصل هنوز موفق به گلزنی نشده است. او رفته رفته عملکرد بهتری به نمایش می‌گذارد در دیدار مقابل هوادار روی تک گل سرخ‌پوشان تاثیر مستقیم داشت و ضربه او در بین راه با برخورد به مدافع هوادار تبدیل به گل شد. او با نمره ۷.۵۸ دومین بازیکن برتر زمین شد.

حضور طلایی پوشان در تیم منتخب هفته با تکرار یک ستاره

مهاجمین: شهریار مغانلو (سپاهان اصفهان) و محمدامین کاظمیان (آلومینیوم اراک)

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر بعد از گذراندن دوران مصدومیت، هفته گذشته به ترکیب سپاهان برگشت و موفق به گلزنی نیز شد. مغانلو اما در دیدار مقابل مس‌رفسنجان کار را از روی نیمکت آغاز کرد و تنها ۲ دقیقه زمان احتیاج داشت تا بعد از ورود به زمین گل سوم سپاهان را به ثمر برساند. درخشش شهریار ادامه داشت و موفق شد گل چهارم سپاهان و پنجمین گل فصل خود را به ثمر برساند تا پشت سر رضا اسدی ۷ گله در رده دوم برترین گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد. مغانلو با نمره ۸.۱۱ بهترین بازیکن زمین لقب گرفت و همچنین با این ۲ گل به آمار ۲۶ گل زده در سپاهان در تاریخ لیگ برتر رسید و تنها چهار گل با ادموند بزیک فاصله دارد تا به جمع ۱۰ گلزن برتر تاریخ سپاهان اضافه شود.

حضور طلایی پوشان در تیم منتخب هفته با تکرار یک ستاره

با اخراج مهدی لیموچی مقابل پیکان و محرومیت او در دیدار مقابل صنعت‌نفت آبادان فرصت به مهاجم فصل گذشته مس‌کرمان رسید تا یکی از سریع‌ترین گل‌های لیگ برتر را در ثانیه ۵۷ به ثمر برساند. محمدامین کاظمیان پاس گل دوم آلومینیوم را نیز به نام خود ثبت کرد و با نمره ۷.۹۸ بهترین بازیکن زمین لقب گرفت. کاظمیان در ابتدای فصل راهی ذوب‌آهن شد اما با توافق با مسئولان ذوب‌آهن از این تیم جدا و راهی آلومینیوم اراک شد.

حضور طلایی پوشان در تیم منتخب هفته با تکرار یک ستاره

کد خبر: 85250

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0