17 مهر 1402 - 5:30 ب.ظ

حمایت مردم و رسانه‌ها تاثیرگذار است؛ فوتبال دیگر روی ستاره‌ها نمی‌چرخد

مدافع تیم ملی ایران گفت: حمایت مردم و رسانه می‌تواند هر کار غیر ممکنی را ممکن کند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

به گزراش یاقوت نیوز؛  رامین رضائیان در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: ما اینجا برای رفتن به یک تورنمنت حضور داریم و برای هماهنگی بیشتر به بازی‌های دوستانه نیاز داریم. مسلما با برگزاری این بازی‌ها شرایط بهتری برای جام ملت‌ها خواهیم داشت. در این مسابقات تیم‌های حضور دارند که شاید در جام ملت‌ها ما با آنها بازی کنیم. امیدوارم این روند خوب ادامه پیدا کند.

وی افزود: از مردم و رسانه‌ها درخواست می‌کنم در جام ملت‌ها در کنار هم و متحد باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم. اگر تیمی مثل مراکش در جام‌جهانی موفق می‌شود شک نکنید اتحاد مردم این کشور بود که باعث نتیجه‌گیری شد.حمایت مردم و رسانه می‌تواند هر کار غیر ممکنی را ممکن کند و امیدوارم این اتفاق در تیم‌ملی رخ دهد.

مدافع تیم ملی ایران در خصوص شانس این تیم برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا گفت: به طور حتم ما از خیلی از کشورهای آسیایی عقب هستیم اما با بهترین تیم های جهان در جام‌جهانی بازی کردیم و نتایج قابل قبولی گرفتیم. یک تیم یک دست و همدل می تواند هر تیمی را شکست دهد. دیگر فوتبال روی ستاره‌ها نمی‌چرخد و کار تیمی موفقیت را رقم می‌زند. ما خیلی وقت است که کنار هم کار می کنیم و با تجربه هستیم و با یک انرژی خوب می‌توانیم هرکاری را انجام دهیم. اگر این همدلی به وجود بیاید، خیلی به تیم ملی و قهرمانی آن امیدوار هستم.

وی در خصوص تقابل احتمالی تیم ملی ایران و قطر و رویارویی با کارلوس کی‌روش اظهار داشت: ما پله پله جلو می‌رویم. هیچ شکی در این خصوص وجود ندارد که کارلوس کی‌روش زحمات زیادی برای فوتبال ما کشید و نمی توانیم آینده را پیش‌بینی کنیم اما برای موفقیت تیم ملی هر کاری خواهیم کرد.

کد خبر: 82377

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0