11 اسفند 1402 - 6:00 ب.ظ

رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

حضور مردم در انتخابات عالی است ما مسئولان شرمنده مردم هستیم

یاقوت نیوز- رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: حضور و مشارکت مردم عالی است و به مردم می‌بالیم و شرمنده آنان هستیم.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛ حسن رضانیا رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به مشارکت بالای مردم همدان در انتخابات، اظهار کرد: حضور و مشارکت مردم عالی است و به مردم می‌بالیم و شرمنده آنان هستیم.

وی با بیان اینکه از هرگونه قشری در انتخابات شرکت کردند و همه کشورشان را دوست دارند، افزود: میزان تعرفه به اندازه کافی در شعب اخذ رای دیده شده است، اما اگر اعلام نیاز کردند مشکلی از به لحاظ تخصیص تعرفه نداریم.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه هیچ مشکلی در حوزه امنیتی گزارش نشده است، گفت: ۴ هزار نیروی انتظامی و مردمی از شعب اخذ رأی حفاظت می‌کنند. تخلفات نیز جزئی بوده و دستگیری هم داشتیم.

وی افزود: تا ساعت ۱۶:۳۰ بیشترین میزان استفاده از مدرک هویتی کارت ملی به میزان ۸۵ درصد، شناسنامه ۱۱درصد و گواهینامه ۳ درصد بوده است.

رضانیا با بیان اینکه ۵۱ درصد از رای دهندگان آقا و ۴۹ درصد خانم هستند، ادامه داد: تاکنون ۳۴۱ هزار نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان مشارکت کرده‌اند که نسبت به سال ۹۸، تا این لحظه مشارکت بالا است.

وی متذکر شد: همدان و فامنین ۱۱۵ هزار نفر، ملایر ۵۱ هزار نفر، بهار و کبودراهنگ نیز با تعداد رای ۶۵ هزار نفر در میزان رای پیشرو هستند.

کد خبر: 88531

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0