حضور جهادی فراجا در جنگ ترکیبی سال گذشته مایه سرافرازی نظام اسلامی شد

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی درپیامی به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا تاکید کرد: اقدامات به‌موقع و به‌جا و حضور جهادی و مؤثر فراجا در جنگ ترکیبی سال گذشته و در مقابله با آتش‌افروزان و اغتشاش‌گرانی که با طراحی و مهندسی پیچیده دشمن به صحنه آمده بودند، مایه غرور و سرافرازی نظام اسلامی شد و رضایت مقام معظم رهبری مدظله‌العالی را به ارمغان آورد.

به گزراش یاقوت نیوز؛ از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این پیام که روز شنبه منتشر شد، آمده است: بار دیگر ایام هفته نیروی انتظامی فرا رسید تا فرصتی مغتنم برای مرور مجاهدت‌های خالصانه، زحمات ارزنده و پرخیر و برکت شما افتخار آفرینان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورد. خدمات ارزنده، بی‌بدیل و سختی‌هایی که زمان و مکان نمی‌داند و شب و روز نمی‌شناسد. حفظ و حراست از مرزها، بیابان‌ها، جاده‌ها و روستاها و شهرها، خشکی‌ها و دریاها و جای‌جای این سرزمین پهناور در تمامی لحظات، بدون شک راوی این حقیقت و گویای این مدعاست که شما عزیزان همه تلاش خود را برای خدمت صادقانه و بی‌منت به ملت عزیز ایران اسلامی به‌منظور ضمانت امنیت و تمامیت ارضی، افزایش عیار معنویت و اخلاق در فضای جامعه به‌کار بسته‌اید.

در ادامه این پیام آمده است: بدون تردید نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حافظ امنیت، التزام و انضباط اجتماعی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مد ظله‌العالی نهادی انقلابی است که با حضوری گسترده در پهنه جغرافیای کشور و در متن و بطن زندگی مردم به پاسداری از ارزش‌های والای نظام اسلامی و صیانت از جان و مال و ناموس مردم می‌پردازد. توجه به معنویت، اخلاق و پیشرفت با محوریت عدالت، استقلال، آزادی و عزت ملی و مرزبندی با دشمنان امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی، مرهون تلاش‌ها و ایثارگری‌های شبانه‌روزی شما مأموران خدوم و از جان‌گذشته‌ای است که با صلابت و قاطعیت، قدرت و اقتدار در مقابل قانون‌ستیزان، جامعه‌گریزان و هنجارشکنان مردانه ایستاده‌اید.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در این بیانیه تاکید کرد: اقدامات به‌موقع و به‌جای شما عزیزان، و نیز حضور جهادی و مؤثرتان در جنگ ترکیبی سال گذشته و در مقابله با آتش‌افروزان و اغتشاش‌گرانی که با طراحی و مهندسی پیچیده دشمن به صحنه آمده بودند، مایه غرور و سرافرازی نظام اسلامی شد و رضایت مقام معظم رهبری مدظله‌العالی را به ارمغان آورد.

در پایان این پیام آمده است: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تبریک هفته انتظامی به فرماندهی محترم فراجا و همه دلاوران دریا دل و مجاهدان خستگی‌ناپذیر و خانواده‌های گرامی به‌ویژه خانواده عزیز شهدای امنیت و جانبازان سرافراز، دوام توفیقات روز افزون شما دلاور مردان و شیر زنان حفظ امنیت و اقتدار میهن اسلامی را در همه عرصه‌های خدمت، به فضل پروردگار و تحت عنایات امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف و رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله‌العالی را مسئلت دارد.

به گزارش ایرنا، شعار هفته فراجای امسال «شهروند قانونمدار؛ پلیس خدمتگزار» تعیین و برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است. برنامه‌های هفته فراجا از شنبه ۱۵ مهر با صبحگاه مشترک نیروهای فراجا آغاز می‌شود.

کد خبر: 82182

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0