16 اسفند 1402 - 10:05 ق.ظ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد:

تامین ۴۱ هزار هکتار زمین شهری برای طرح نهضت ملی مسکن

یاقوت نیوز- مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۴۱ هزار ۴۰۹ هکتار زمین شهری برای طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ از وزارت راه و شهرسازی، «ارسلان مالکی» در نشست تخصصی مدیران کل راه و شهرسازی استان ها به موضوعات مختلفی از جمله پروژه های آماده سازی زمین های طرح نهضت ملی مسکن، طرح شهرک سازی و انعقاد تفاهمنامه با مراکز صنعتی و ساخت مسکن کارکنان پرداخت.

وی در این نشست از پیشرفت در تامین زمین خبر داد و تاکید کرد: استان‌های دارای کسری زمین، هرچه زودتر برنامه مورد نظر جهت رفع این کسری را اعلام کنند.

مالکی افزود: در طرح نهضت ملی مسکن افزون بر ۶ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۴۰۰ نفر متقاضی وجود دارد که یک میلیون و ۷۳۶ هزار و ۱۴۹ نفر تایید نهایی شده اند.

وی در ادامه بیان‌داشت: از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۴۱ هزار و ۴۰۹ هکتار زمین شهری برای طرح نهضت ملی مسکن با واحدپذیری یک میلیون و ۸۳۷ هزار و ۳۱ واحد تامین شده است.

این مقام مسوول با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه شهرک‌سازی گفت: ۵۳ شهرک در کارگروه امور زیربنایی و ۴۷ شهرک در شورای برنامه ریزی استان ها به تصویب و به معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده است که این معاونت ۲۰ شهرک را تعیین تکلیف و مصوبه در رابطه با آنها ابلاغ کرده است.

کد خبر: 88765

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0