21 شهریور 1402 - 8:30 ق.ظ

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان:

بهره‌مندی بیش از ۱۴۵۰۰ نفر از خدمات هلال احمر در   اربعین

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر همدان گفت: بیش از ۱۴۵۰۰ نفر از خدمات هلال احمر در اربعین بهره مند شدند.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان، به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان همدان، علی سنجربگی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به تشریح اقدامات این جمعیت در راهپیمایی اربعین ۱۴۰۲، اظهار کرد: هلال‌احمر همدان علاوه بر تداوم روند پوشش حوادث و همچنین معین استان کرمانشاه و پشتیبانی این استان در ایام اربعین، خدمات امدادی لازم به زائران اربعین حسینی (ع) را ارائه کرده است.

وی افزود:  در همین راستا نیز ۱۰ پایگاه امدادی استان در مسیرهای منتهی به مرزهای غربی کشور فعال بوده تا پوشش درمانی، بهداشتی، امدادی و همچنین اسکان اضطراری و مدیریت لازم در خصوص سلامت و خدمات لازم به زائران، در این پایگاه‌ها انجام شده است.

سنجربیگی ادامه داد: نجاتگران و نیروهای داوطلب و متخصص به همراه ناوگان خودرویی شامل آمبولانس، خودروی نجات و سایر خودروهای امدادرسان از ۲۲ مردادماه در این پایگاه‌ها مستقر شدند و به همراه تیم‌های نجات تا پایان مراسم اربعین به صورت شبانه‌روزی به زائران اربعین حسینی (ع) خدمات ارائه کردند.

وی تصریح کرد: ۱۲۴ امدادگر و ۲۷ خودروی سنگین، نیمه سنگین، سبک و یک فروند بالگرد در مسیر زائران، نقاط مختلف مرزی و کشور عراق، برای پوشش حوادث احتمالی استقرار داشتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان اضافه کرد: علاوه بر این خدمات ۱۶ تیم سحاب، ۱۱ فضای دوستدار کودک، ۵ ایستگاه سلامت و ۲ ایستگاه صلواتی با ۱۹۴ عضو جوانان و داوطلب فعالیت عام‌المنفعه و امدادی داشته اند.

 

 

 

 

کد خبر: 81051

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0