15 بهمن 1402 - 6:00 ب.ظ

رئیس فدراسیون ژیمناستیک:

آمار جامعه ژیمناستیک کشور به ۳۰۰ هزار نفر افزایش می‌یابد

یاقوت نیوز- رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: ژیمناستیک باید به رشته‌ای پویا، رو به پیشرفت و آبرومند تبدیل شود و آمار ورزشکاران ثبت شده آن در سال آینده به ۳۰۰ هزار نفر برسد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ زهرا اینچه درگاهی روز یکشنبه در مجمع عمومی سالانه هیات ژیمناستیک استان زنجان با بیان اینکه ژیمناستیک ایران در سال ۹۶ در رتبه ۱۰۰ جهان قرار داشت، افزود: فعالیت های انجام گرفته در آن سالها نتیجه داشت به طوری که وقتی فدراسیون را ترک کردم ژیمناستیک ایران جزو ۲۴ کشور اول جهان با ۲ حق رای در مجامع جهانی بود.

وی با بیان اینکه در آن بازه زمانی اعتبار فدراسیون بیش از ۱۰ میلیارد ریال با ۳۰ میلیارد ریال بدهی بود، اضافه کرد: آخرین قسط بدهی فدراسیون در دی ۱۴۰۰ پرداخت شد و در همین ماه نیز از فدراسیون خداحافظی کردم.

این مسوول ادامه داد:پس از گذشت ۲ سال زمانی که دوباره به فدراسیون بازگشتم حجم بدهی با وجود تشکیل جلسات تسویه و حساب هنوز معلوم نیست.

وی اضافه کرد: متاسفانه فدراسیون ژیمناستیک در ۲ سال گذشته حساب رسی نشده و مشکلات نامطلوبی بر آن حاکم شده است.

 

شرایط حاکم بر فدراسیون ژیمناستیک ناگوار است

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه شرایط حاکم بر فدراسیون ناگوار است اما به ناچار باید به سمت اهداف تعیین شده حرکت کنیم، ادامه داد:همراهی هیات های ژیمناستیک در پیشبرد اهداف تعیین شده نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه سقف کمک فدراسیون به استان ها در سال جاری یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بود، اظهار داشت: بررسی لیست ها نشان می دهد سهم هشت استان از جمله استان زنجان از این اعتبارات صفر بوده است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران با بیان اینکه تخصیص نیافتن کمک فدراسیون به استان زنجان با توجه به فعالیت های انجام گرفته در این استان ظلم محسوب می شود، گفت: این استان نیازمند توجه بیشتر است و تلاش می شود در حد امکان جبران گذشته صورت گیرد.

وی با بیان اینکه کسب سهیه المپیک در رشته ژیمناستیک دور از دسترس نیست، اضافه کرد: هر فردی سمتی را در این رشته ورزشی قبول می کند باید آمادگی اجرای آن را نیز داشته باشد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک خاطر نشان کرد: برنامه ریزی، اتحاد و همدلی رمز موفقیت در حوزه ورزش به ویژه ژیمناستیک ایران است و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت:در تلاش هستیم اردیبهشت سال آینده ۲ دختر ایرانی در مسابقات آسیایی رشته ترامپولین شرکت کنند که ساز و کارهای آن در حال انجام و نهایی شدن است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه اختلاف سلیقه نباید مانع انجام اقدامات شود، گفت: متاسفانه در برخی هیات ها مشاهده می شود برخی ها به دنبال تخریب همدیگر هستند که این موضوع جای تاسف دارد.

جواد بازرگان خاطر نشان کرد: متاسفانه در هیات های ورزشی درگیر مسائل بداخلاقی شده ایم و باید مراقبت کنیم تا گرفتار نشویم.

وی با بیان اینکه در برخی اوقات مشاهده می شود فردی در هیات به دلایلی، فردی توانمند را کنار می گذارد، افزود: چرا باید یک ورزشکار شایسته به دلیل اختلافات از گردونه فعالیت خارج شود؟ در صورتی که بهره گیری از ظرفیت ها می تواند مسیر موفقیت را هموار کند.

در پایان مراسم علی فرامرزلو رییس هیات ژیمناستیک زنجان به عنوان مسوول ژیمناستیک منطقه ۲ کشور انتخاب شد.

کد خبر: 87647

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0