21 خرداد 1401 - 5:30 ب.ظ

ایلام- الهام جمالوندی

شرکت گاز استان ایلام آماده پذیرایی از زائران اربعین است

سرپرست شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه این مجموعه آماده خدمات‌دهی به زائران اربعین است، گفت: زیر‌ساخت‌های گاز برای خدمات‌دهی به موکب‌ها و غیره آماده هستند.

سرپرست شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه این مجموعه آماده خدمات‌دهی به زائران اربعین است، گفت: زیر‌ساخت‌های گاز برای خدمات‌دهی به موکب‌ها و غیره آماده هستند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ محمود کشاورز در دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان مهران افزود: عملیات اجرایی گاز‌رسانی به پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران به اتمام رسیده و تا قبل از مراسم اربعین گازدار می شود. وی با بیان اینکه تاسیسات گاز در مهران و نقاط مرزی آماده هستند و در صورت نیاز، کار گازرسانی به موکب‌ها انجام خواهد شد، اظهار داشت: شرکت گاز استان ایلام آمادگی لازم برای گازرسانی به موکب‌های موقت را نیز دارد و از سال گذشته تاکنون ۵ موکب ثابت در نقطه صفر مرزی گازدار شده است. سرپرست شرکت گاز استان تصریح کرد: در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و خدمات دهی به زائرین عتبات عالیات، همه موکب‌های ثابت و سیار جدید مستقر در این پایانه مرزی گازدار خواهند شدند. کشاورز با اشاره به اینکه برای گازدار شدن موکب‌های مستقر در پایانه مرزی ۶ کیلومتر شبکه توزیع اجرا و یک ایستگاه TBS نصب شده ‌است، افزود: برای گازرسانی به موکب‌های پایانه مرزی مهران مبلغ ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت گاز استان هزینه شده است. وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷ هزار متر شبکه توزیع گاز در سطح شهرستان مهران اجرا شده است، اظهار داشت: گاز‌رسانی به یادمان شهدای قلاویزان، موکب‌ها و پاسگاه‌ها در نقطه صفر مرزی شهرستان مهران بوده است. سرپرست شرکت گاز استان ایلام از گازرسانی به ۵ پاسگاه مرزی در مهران از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و گفت: این پاسگاه‌ها در مناطق بهرام آباد، پایانه مرزی، فرخ آباد و منطقه آزاد قرار دارند. همچنین فرماندار شهرستان مهران در این دیدار از زحمات مجموعه شرکت گاز استان در گازرسانی به مناطق شهری، روستایی و نقاط مرزی قدردانی کرد و گفت: شهرستان مرزی مهران یکی از مناطق سبز گازرسانی است که بیش از ۹۹ درصد جمعیت شهری و روستایی آن از نعمت گاز برخوردار می باشند. علی‌عباس شفیعی افزود: به یقین امسال در ایام اربعین شاهد افزایش چند برابری ورود و خروج زوار از مرز مهران هستیم که انتظار می‌رود شرکت گاز استان زیر‌ساخت‌های گاز در نقاط مرزی را مانند سال‌های گذشته فراهم کند تا بتوانیم میزبان خوبی برای زائرین اباعبدالله الحسین(ع) باشیم. وی با بیان اینکه تلاش شرکت گاز استان برای ایجاد تاسیسات گازی در مناطق مرزی قابل تقدیر و قدردانی است، اظهار داشت: شرکت گاز استان یکی از دستگاههای پیشرو برای ایجاد زیرساخت‌ها و خدمات‌رسانی به زائران اربعین بوده است. همچنین امام جمعه شهرستان مهران گفت: مهران دروازه عتبات عالیات و مشهد شهیدان است که می‌بایست از لحاظ مادی و معنوی به آن توجه ویژه شود. حجت‌الاسلام سیّد عبدالله امینی با بیان اینکه توجّه مادی به منظور ایجاد زیرساخت‌ها و خدمات‌رسانی به آحاد مختلف مردم است، افزود: شرکت گاز استان در طول چند‌سال گذشته تاکنون خدمات قابل توجهی از جمله گازرسانی به موکب‌ها انجام داده است که قابل قدردانی است. وی با بیان اینکه در بحث اربعین می‌بایست مسئولان استانی بصورت جهادی وارد میدان عمل شوند، اظهار داشت: شرکت گاز استان در زمینه ایجاد تاسیسات و گازرسانی به موکب ها موفق عمل کرده است.

کد خبر: 70787

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0