دکتر کاردگر مطرح کرد:
جان دانا ضریب نفوذ بیمه را افزایش میدهد
نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا گفت: بهره گیری از ظرفیت بیمههای زندگی از مهمترین مسیرهای توسعه صنعت بیمه و عامل اصلی افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور است.
به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر در همایش آموزشی “جان دانا” در شهر کرج و در اجتماع بزرگ نمایندگان و شبکه فروش استانهای البرز و قزوین در تحلیل و ارزیابی وضعیت صنعت بیمه کشور، نسبت و ضریب خسارت بالای دو رشته اصلی ثالث و درمان را به عنوان پاشنه آشیل بازار بیمه کشور عنوان و به اهمیت توسعه و افزایش سهم بیمههای زندگی در پرتفوی صنعت بیمه تأکید کرد.
مدیرعامل بیمه دانا، فاصله گرفتن از پرتفویهای زیانده بویژه در حوزه درمان را از سیاستهای اصولی این شرکت عنوان و تاکید کرد: خوشبختانه با تلاش مضاعف تمامی همکاران، مسیر تازه حرکت شرکت به سمت بیمههای زندگی آغاز شده و پیشبینی میکنیم در سال آینده یا حداکثر در سال 1402 جزو معدود شرکتهایی خواهیم بود که کمترین دغدغه را در صنعت بیمه داشته باشیم، زیرا با تولید محصولات جدید در حوزه بیمههای زندگی، سهم خود را در صنعت بیمه افزایش خواهیم داد.
وی اظهار داشت: این محصول در چارچوب بیمه نامه عمر زمانی، منافع حیات فرد بیمه شده را تحت پوشش قرار داده و ضمانت تمدید تا سن 85 سالگی را دارد. متناسبسازی تعهدات بیمهنامه با تورم سالانه از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این محصول می باشد. “جان دانا” یک بیمه نامه دیجیتالی است که تمام فرآیند بیمهگری آن به طور هوشمند ساماندهی می شود.
دکتر مهدی احراری، مدیر آموزش و پژوهش و توسعه نیز در این همایش آموزشی، اهمیت آموزش را در توسعه و در این بیمهنامه عنوان کرد و اظهار داشت: سرفصلهای آموزش مقدماتی محصول “جان دانا” شامل: معرفی محصول، معرفی نرمافزار و در نهایت روش های فروش و بازاریابی است.
وی در پایان گفت: امیدواریم شبکه فروش با جدیت آموزش مقدماتی محصول جان دانا را از طریق همایشهای آموزشی حضوری، آنلاین و آفلاین (محتواهای آموزشی) در سامانه جام، گذرانده تا آمادگی لازم را برای آزمونهای خاص“جان دانا” که انشاله از اواخر دی ماه جاری آغاز خواهد شد.
103
منبع: روابط عمومی بیمه دانا
ارسال دیدگاه
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد