21 آذر 1402 - 2:30 ب.ظ

افتتاح طرح آبرسانی به روستای میرزا حصاری در شهرستان بهار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از بهره‌ برداری طرح آبرسانی به روستای میرزا حصاری از توابع شهرستان بهار با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد.

 

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛ از روابط‌ عمومی شرکت آبفا استان همدان، فرهاد بختیاری فر مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: در راستای اجرای پروژه های جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، طرح آبرسانی به روستای میرزا حصاری با اجرای 6 کیلومتر خط انتقال آب از مجتمع عظیم دره شهرستان کبودراهنگ با حضور سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به بهره برداری رسید.

وی افزود: با توجه به توپوگرافی منطقه پیش از این آب شرب این روستا از طریق آب های سطحی تامین می گردید و به دلیل وابستگی به نزولات جوی طی چند سال اخیر دچار تنش آبی گردیده بود و آبرسانی به روستا از طریق تانکر سیار انجام می گردید که در راستای رفع تنش آبی روستا، طرح آبرسانی به این روستا با اجرای خط انتقال از مجتمع عظیم دره شهرستان کبودراهنگ اجرایی شد.

مدیرعامل آبفای استان همدان ادامه داد: در حال حاضر پروژه های جهاد آبرسانی در استان همدان با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

لازم به یادآوری است روستای میرزاحصاری با 171 خانوار و جمعیتی بالغ بر 545 نفر از روستاهای بخش سفالگران شهرستان بهار است.

 

 

کد خبر: 85349

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0